Mijn crush weet dat ik hem leuk vind?

Hi dit word waarschijnlijk een lang verhaal maar zou het erg waarderen als jullie het lezen en mij advies geven.

Ik ben al een tijdje bevriend met de jongen waar het over gaat door een gemeenschappelijke vriendengroep. Maar dus nu het verhaal. Ik was op een dag eerder klaar van school en vroeg zo in onze vriendengroep wie komt gezellig lunchen, dus die jongen reageerde ja ik wil wel dus ging ik met hem, niks bijzonders gewoon lunchen als vrienden ahahaha. Op dat moment was mijn langdurige relatie paar maanden uit dus dacht dat ik nog niet echt behoefte had aan ander jongens gedoe. Maar dus wezen lunchen gezellig nog ijsje gehaald die hij heeft betaald, super lief. En vanaf dat moment zijn we eigenlijk heel veel via snapchat gaan praten en foto’s sturen, in het begin was het gewoon maar op een gegeven moment zei hij, dacht ik toen, voor de grap send nudes, dus ik nee daar doe ik niet aan alleen sexy foto’s dus toen zei die ook goed, ik sexy foto gestuurd (don’t worry niks te ergs). En dat ging zo een poosje door waardoor er naar mijn gevoel een soort van spanning ontstond tussen ons. Toen op een gegeven moment stuurde ik zo van wie komt avondje films kijken naar al mn snapchat streaks (waar hij ook in staat) en hij reageerde ja dat wil ik wel alleen kan wel pas later op de dag en dan is handiger als ik blijf slapen, dus ik nou ja goed, en mijn ouders doen daar ook niet zo moeilijk over altijd. Dus ik vanaf dat moment dat we dat hadden afgesproken me er de hele tijd op verheugen vanwege die soort van spanning die er was was is gewoon benieuwd naar wat er zou gebeuren. Eenmaal die avond liggen we in mn bed films te kijken enzo en op een gegeven moment gaat ie met mn haar spelen, mn hand vast pakken, mn armen en gezicht strelen, allemaal dat soort dingen. Ook kwam hij alleen in zijn onderbroek!!! Naast me in bed liggen toen hij zei laten we onze pyjama’s maar alvast aan doen. Dus we hebben de hele nacht gepraat en elkaar als het ware “vastgehouden”, op een gegeven moment zei hij ook ja vind je het niet awkward maar het voelde eigenlijk wel heel goed allemaal. Op een gegeven moment lagen we ook met onze gezichten zo dicht bij elkaar dat we elk moment konden gaan zoenen zeg maar, en op een gegeven moment zei hij ook ik ga het gewoon doen en toen vroeg ik wat doen en toen zei hij laat maar… Weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelde. Het voelde gewoon zo goed voor mijn gevoel omdat ik in mijn langdurige relatie nog nooit zo close in bed had gelegen met iemand. Daarna hebben we nog poosje die spanning gehad via snapchat en had gevraagd wil je nog een keer afspreken met zn 2e en dat wou hij. Hij zou afgelopen week komen weer maar vanwege een goede reden kon hij niet wat ik wel jammer vond maar he hoort erbij. Wel waren we met die vriendengroep en zat hij de hele tijd naast me en legde zijn arm op mijn been en zijn hoofd op mn schouder enz. Ons contact en praten via snapchat was wel al iets minder geworden en minder met die spanning. Maar nou had ik natuurlijk goede vriendinnen van mij hierover verteld via WhatsApp zoals het altijd gaat. En van het weekend hadden we een feestje met die vrienden groep (waar die jongen ook in zit) en zat ik ook (bijna) de hele avond naast hem. Mensen die we niet kenden op dat feestje dachten ook dat we een setje ware en daar moesten we allebei gewoon een beetje om lachen. Maar na het eten op dat feestje had hij mij mobiel gepakt omdat hij met iemand anders uit mijn vriendengroep erover had dat ik nooit echt geheimen heb enzo en heeft hij dus (waarschijnlijk, ik weet het niet 100% zeker) op zijn naam gezocht in mijn WhatsApp gesprekken en gezien dat ik met vriendinnen over heb geappt heb en hem wel zie zitten zeg maar, maar ik weet echt niet hoe ik erover moet beginnen. Want als hij het gelezen heeft weet ie toch wel dat ik hem leuk vind dus maakt dat ook niks meer uit, maar ik wil niet als hij niet hetzelfde voelt onze vriendschap verpesten zeg maar. Maar als hij het niet gelezen heeft is het ook zo gek om er opeens vanuit het niets over te beginnen, so I need ur help. Nou is hij wel wat jonger dan mij dus misschien dat dat vanaf zijn “perspectief” een ding is?

Sorry voor dit veels te langen verhaal maar moest het gewoon even ergens helemaal kwijt

.

It’s obvious! Hij vindt je leuk:) tenminste zo klinkt het als je het zo vertelt… maar wat maakt het dan uit als hij weet dat jij hem ook leuk vindt? Juist een bevestiging voor hem dat hij niet wordt afgewezen dus hij zal je dan sneller op date vragen of zo.
Good luck en houd me op de hoogte! X

Klinkt wel wat meer dan vriendschap, vind je zelf ook niet? Of hij nou wel of niet zijn naam op je telefoon heeft gezocht (ik weet niet waarom je daar zo snel aan denkt, misschien heeft ie wel naar hele andere dingen gekeken), als je duidelijkheid wil moet je het gewoon vragen.

heyy
Ik was er natuurlijk niet bij maar zoals je het beschrijft lijkt het er wel op dat hij jou ook ziet zitten hoor!(; En ik snap dat het een beetje awkward is (ik zou het liever ook niet hebben) Maar aan de andere kant kun je er ook niet echt een big deal van maken. Klinkt misschien makkelijker dan gedaan maar iedereen wordt verliefd! En wie weet, misschien vind hij jou ook wel leuk maar durfde hij nooit een move te maken omdat hij bang was afgewezen te worden. You never know!!

En als je het echt wil weten, vraag het gewoon op een subtiele manier. Geloof me, jongens hebben denk ik niet snel door dat je ze uithoort! Als je het subtiel houdt dan he (;

Liefs,
Eva

Mij maakt het niet uit dat hij weet dat ik hem leuk vind alleen weet niet, aangezien hij het nu waarschijnlijk weet, hoe ik erover moet beginnen zeg maar… Ik hou je op de hoogte X

Jaa vind ik zelf ook maar weet niet of hij er ook zo over denkt… Ik denk dat hij zijn naam heeft opgezocht omdat ik hem naar WhatsApp zag gaan en daar iets in het zoek balkje typen, want hij zat op dat moment te geinen tegen iemand anders uit mijn vrienden groep iets van “laten we eens kijken of er over ons gepraat wordt” of iets dergelijks… Maar ik weet het dus niet 100% zeker…

Jaa daar heb je ook gelijk in… Op wat voor soort subtiele manier dan ongeveer? Ben nooit zo goed met dit soort dingen ahahaha

Aha! Ik snap het:) Ik zou gewoon zo snel mogelijk erover beginnen, want er komt waarschijnlijk toch nooit echt een ‘goed’ moment. En hoe je dat moet doen? Misschien een beetje luchtig: Hey, hoe zit het nou tussen ons, ik heb het idee dat we allebei wel geïnteresseerd zijn, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij daarover nadenkt…
Zoiets. Maar ik zeg dit nu wel heel leuk, maar zelf zou ik het ook heel lastig vinden om hierover te beginnen hoor, maar zoals ik al zei: waarschijnlijk is geen enkel moment echt ‘geschikt’ dus gewoon een keer over beginnen, anders doe je het nooit en houd het een beetje luchtig zou ik zeggen