'Mijn Crush vind me een stalker...

NEVER MIND IK VIND HEM AL NIET MEER LEUK

[s]Hey mensen,
Ik zit met een groot dilemma want mijn crush vindt me dus een stalker.
ik weet niet echt waarom maar nu schaam ik me heel erg in zijn buurt,en ik heb 3 uur samen met hem les.
En een vriendin van mij is beste vrienden met hem dus nu durf in in de pauze ook bijna niet naar haar toe. maar ik vind het echt kut want ik weet niet echt wat ik dan heb gedaan ofzo.
(en is soms naast diegene zitten en dan er tegen aan kletsen 2 keer per week stalken,en soms een watsappje sturen? want dan ben ik wel een stalker)

by the way hij laat me best wel vaak expres schikken of gaat expres precies voor me zitten ofzo[/s]

geef hem minder aandacht. Gewoon de aandacht die je aan ‘just a friend’ zou geven.

Wie zegt dat jij een stalker bent?

Als je crush je daarom al een stalker vind zou ik hem gauw vergeten, want hij moet je aandacht juist leuk vinden! En wie weet als je nu heel afstandelijk doet hij juist ,meer initiatief toont :slightly_smiling_face:

Hij vindt je aandacht dus niet leuk, daarom zegt hij dat, niet perse omdat je hem stalkt. Hem met rust laten dus!

ja dat weet ik ook eigenlijk wel maar dan doe ik nogal afstandelijk maar dan gaat hij wel zo vrolijk Hey meeuw zeggen of expres tijdens de muziekles precies voor me zitten of me laten schikken en dat begrijp ik dan weer niet :flushed:
want als je iemand een stalker vind dan wil je die dingen toch niet?
en vergeten lukt dus ook niet :cry:

Vindt*

Gewoon negeren. Leert 'ie z’n lesje wel. Je stalkt hem zeker niet hoor! Als dat al stalken is…

Aan vrienden geef ik meer aandacht :slightly_smiling_face:

Misschien wat minder blozen? Oke dat helpt vast niet daarmee. En ga bij KK gewoon niet bij hem zitten, of moet ik een lolly sturen?
doei doei

geen aandacht geven buiten schooltijd.
Dan gaat het vanzelf weer de goede kant op.

F@CK YOU Inez je WEET dat ik nooit naast hem zit ofzo soms wel bij estella maar dan aan de andere kant dan Simon

is dit een jalourse vriendin?
best triest dan.

on topic:
jij stalkt hem niet, maar hij verdient je aandacht ook niet.
hij is er blijkbaar niet blij mee, of hij is erg kinderachtig…
jij kan wel beter krijgen

om eerlijk te zijn denk ik dat het een klein beetje dat kinderachtige is ook of niet echt doorhebben haha

Oke das waar

haha told yea maar het probleem is opeens WEG

Nou, ik vind dit niet stalken hoor! Ik zou hem gewoon een tijdje negeren, niet tegen hem praten enzooo x