Mijn crush is verliefd op iemand anders

Hey ik ben sinds een paar maanden verliefd op een jongen uit me klas we praten vaak op whats app maar hij weet niet dat ik hem leuk vind maar hij is verliefd op een ander meisje wat moet ik nu doen en heefd iemand tips om hem los te laten en niet meer verliefd te zijn :wink:

Het gaat -hopelijk- vanzelf weg

Denk niet meer aan hem.

Maar hoe kan ik niet meer aan hem
Denken hij zit bij mij in de klas

Omg ik herken me echt hierin

Hoe weet je dat hij verliefd is op een ander meisje? En als jij niet iets laat merken dat jij hem leuk vindt komt hij daar waarschijnlijk ook nooit achter. Dus als je echt iets met hem wilt. DOE IETS.

Heb hetzelfde, maar volgens mij is hij heeft hij het door dat ik hem leuk vindt… En nu laat hij (subtiel !?) merken dat hij iemand anders ziet zitten… :hammer: dus heb geen tips (dit was lekker een onnozele reactie :flushed:)

Ga leuke dingen doen met je vriendinnen en verzet je gedachten. Al wat rest is hem vergeten.

Ik denk dat je gewoon verder moet gaan en het contact met hem moet proberen te beperken dit is misschien niet de leukste oplossing maar zo kom je wel het snelst over hem heen probeer afleiding te zoeken en het vooral lekker druk te hebben zodat je weinig aan hem kan denken het zou btw ook fijn zijn als je de volgende keer punten en kommas gebruikt want anders leest het nogal lastig net zoals deze regel snappie

Je kunt hem toch versieren zolang hij geen vriendinnetje heeft? En anders niet meer aandenken.

Hij heeft nog geen vriendin, dus je kan nog vanalles proberen. Zodra hij een relatie heeft, is het verboden terrein. Dus ik zou nog wat flirten etc, en als het niet werkt hem vergeten.

Bedankt voor de reacties. :bowing_man:

Maak je helemaal geen zorgen!
heb je het ooit wel eens geprobeerd om het te zeggen , ik raad je het aan!
nog een ding maak je zelf niet moe leef je uit denk aan andere dingen en probeer hem te vergeten als je weet dat er nooit iets zal komen tussen jullie twee.
mvg Melda xx