Hee allemaal =)
Er is iets waar ik al heel lang mee zit. Ik hoop dat er hier meiden zijn die mij kunnen helpen en als het echt mijn schuld is wil ik dat ook graag van jullie horen.
Een paar maanden geleden kwam er op mijn school een nieuwe jongen.
Ik weet niet waarom, maar ik werd zo erg verliefd op hem. Dit was mijn eerste verliefdheid. (Ik ben trouwens 18.)
Ik vertelde het meteen aan mijn vriendinnen en al mijn vriendinnen gingen helemaal uit hun dak omdat ze mij bij hem echt heel leuk vonden staan en ik vond dat stiekem eigenlijk ook, maar het innerlijk is natuurlijk veel belangrijker. Later vond ik zijn Facebook en ik zag tussen zijn interesses dat we best wel veel gemeen hadden =)
Omdat ik serieus de grootste NOOB ben in flirten en ik altijd heel erg verlegen ben wist ik niet hoe ik deze nieuwe jongen op school moest bereiken/benaderen. Ik probeerde eerst oogcontact met hem te maken en dat lukte totaal niet omdat hij nooit om zich heen kijkt en alleen maar naar zijn telefoon kijkt.
Omdat ik verder niks anders kon verzinnen om zijn aandacht te trekken ging ik een paar keer langs hem lopen en toen keek hij wel heel even.
Op een gegeven moment kwam ik hem echt heel vaak tegen in de gang. Dit was echt toevallig gewoon, maar toen ging het helemaal mis.
Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat deze jongen mij echt haat gewoon.
Elke keer als we elkaar tegen kwamen in de gang bijvoorbeeld ging hij zuchten en met zijn ogen rollen zo van’; nee niet weer jij he!
Hij is echt heel erg geïrriteerd door mij en ik voel me heel erg schuldig en ik begrijp ook niet echt waarom. Oke ik liep een paar keer langs hem maar meestal kwam ik hem ook vaak toevallig tegen en het is een kleine school. Door zijn gedrag voel ik me nu heel ongemakkelijk en weet ik ook niet meer hoe ik me moet gedragen.
Inmiddels had ik tegen hem gezegd via Facebook dat ik hem leuk vond. (Er was wat gebeurt waardoor we aan de praat kwamen op Facebook maar als ik dat vertel wordt het heel lang)
Hij heeft mij op een hele vieze manier afgewezen… Hij zei wie denk je wel niet dat je bent. Zoek iemand uit je eigen afval.
Deze woorden vergeet ik nooit meer, na deze gebeurtenis durf ik jongens niet eens meer aan te kijken of verliefd te worden.
Natuurlijk hoeft hij mij niet leuk te vinden! Maar de manier waarop hij mij heeft afgewezen doet gewoon heel erg pijn en ook wat ik net tegen jullie vertelt heb dat deze jongen al sinds dag 1 mij haat. Het grappige is dat het bij mij verliefdheid op de eerste gezicht was en bij hem haat op de eerste gezicht. Ik wil echt niet kapsones overkomen, maar ik ben een hartstikke lief meisje en ik ben niet de knapte meisje ter wereld, maar ik ben wel een van de knapste. Ik snap gewoon niet waar het mis ging, ik snap gewoon niet wat ik gedaan heb om dit te verdienen en het aller ergste is dat ik dit gedrag echt niet bij hem vind passen hij ziet er zo volwassen en netjes uit, maar nee uiterlijk zegt echt helemaal niks over je persoonlijkheid niet eens een heel klein beetje…