Mijn crusch kijkt me wel eens in de ogen maar dan kijk ik snel weg!

Ik ben superverliefd op een jongen!
Soms kijkt hij me in de ogen, maar dan kijk ik altijd snel weg!
Dat gaat automatisch! Ik wil hem wel eens aan blijven kijken maar dat lukt me niet!
heeft iemand tips hoe dat wel lukt??
alvast bedankt

Gewoon doen! haha

Alleen niet creepy terug kijken, probeer een beetje te knipperen, flirten…

DUS NIET DIT.

http://i47.tinypic.com/157hsu9.gif

Hahahahahaahahahahahahaaha

Hahahaha die gif XD

gewoon een lachje om je mondhoeken laten kruipen en dan wegkijken.

Beetje glimlachen en dan wegkijken inderdaad! En probeer soms een gesprekje aan te knopen :wink:

Hahah ik heb precies hetzelfde :’)

Ben ik de enige die is opgevallen dat er in de titel staat: “Crusch”?
Anyways,
Het beste middel om een jongen zn aandacht te trekken schijnt kort aankijken en glimlachen, dan kort wegkijken, dan kort terugkijken te zijn. (ok, dit klinkt best vaag en onlogisch maar ik geloof wel dat het echt klopt)

Probeer anders eens te praten met hem, in een gesprek moet je hem wel aankijken en ga je het misschien minder eng vinden

^ Denk het wel, ik zie het pas nu je het zegt.

ok bedankt voor al jullie reacties!! ik kan er wel iets mee denk ik!! die foto was lol! en sorry voor de typfout!! (crusch whaha) xxx

Ik herken diiiit.

ben je echt 17 of niet…? want ik denk dat je dit dan wel durft of niet…maarja het kan altijd zo zijn. Gewoon doen, het is juist leuk en er is niets om bang voor te zijn! Ik heb het ook mee gemaakt. :grinning:

heeeel herkenbaar. Uitgebreid met zijn vrienden praten en lachen maar zodra hij naar je kijkt snel wegkijken en je álleen maar op zn vrienden focussen zodat hij denkt dat je he ontwijkt.

Nein.
Ik hou altijd een stearing-contest met mensen. Uiteindelijk wordt het heel creepy, maar 't werkt wel. Maar ik heb geen crush dus euhm… gewoon terugkijken!

Hij eet je vast niet op

dit herken ik :slightly_smiling_face:

Wat de meeste eigenlijk al zeggen, probeer echt te blijven kijken en lief te lachen, maar niet te lang.