Mijn buren..

omg… dit merk ik nou al best lang; maar ik kan mijn buren elke avond seks horen hebben.
Het is echt niet grappig ofzo, want net als ik dan probeer te slapen, begint m’n buurman te kreunen :expressionless:
echt keihard! hij kreunt zo door de muur heen!
en alleen al het feit dat die vent ongeveer 60 is ofzo…
Ik durf dit niet tegen mijn ouders te zeggen, en ja… wat het heeft het voor nut?
die kunnen ook moeilijk zeggen van: ja we gaan vragen of ze ermee op kunnen houden :’)
hebben jullie hier ook last van?
en kan ik hier iets tegen doen?
ik denk het eigenlijk niet, he?

iel dat lijkt me inderdaad niet fijn…
ik weet het zelf niet! heb er geen ervaring mee,
maar ik hoop dat het snel ophoudt voor jou !

:grinning_face_with_smiling_eyes: Toen ik nog in andere huis woonde, had ik daar ook last van hahah, echt vies. In het begin vond ik het nog wel grappig maar na tijdje echt niet meer! Maar gelukkig zijn we verhuisd :’). Niet om die reden hoor ;p.
Maar ik zou niet weten wat je daar tegen kan doen…

bahbah, geef je op voor ‘bonje met de buren’

Ik zou gewoon hard tegen de muur aanrammen. Misschien snappen ze de hint?

Stomp op de muur ofzo. Getver.

misschien je bed aan de andere kant van de muur zetten? of met oordopjes slapen? haha nee ik weet niet… het is vervelend maar je kunt er denk ik niks mee

Tja, je kunt het in principe wel tegen je ouders zeggen. Ik bedoel, wanneer je er echt last van hebt, is dat wel heel vervelend en zou ik er wel gewoon wat van zeggen :astonished: Je kunt het ook in een brief schrijven misschien? Dat zou ik iig fijner vinden ;p
Verder kun je misschien ook oordopjes proberen idd.

Haha xD Nee is idd niet grappig, sorry …

Ja, tegen de muur aan kloppen denk ik … Zij weten ook niet dat jij dat bent, ze denken mischien gewoon dat het je ouders zijn ofzo. Succes ! En vertel ons wel hoe je het aan gaat pakken hè :stuck_out_tongue:

haha, you made my day :"D

Ik had dat ook toen ik nog met mn ex had, altijd als ik daar ging slapen hoorde je de buren savonds ook bezig. Was gelukkig niet echt superhard, maar je hoorde het wel.
maar ja wat je er tegen kan doen, zet de tv of de radio aan als je gaat slapen, ga met je ipod aan slapen of doe inderdaad oordopjes in verder zou ik het ook niet weten, en als dat niet helpt er toch maar wat van zeggen. Ik weet zeker hun voelen zich lullig dan jou hahaha

ik denk dat ik ga verhuizen…
nooh, dat doe ik niet :")
maar het is inderdaad misschien best wel een oplossing om mijn bed aan de andere kant van mijn kamer te zetten : D
en als mijn ouders vragen waarom, dan zeg ik gewoon dat ik het tijd vind voor een nieuwe inrichting (zullen ze vast blij van worden ‘NOT’ ) :"D

Haha x’) 'Beste buren. Willen jullie niet meer zo hard kreunen ‘s nachts? Dank u.’

dat zou ik ook doen en anders je boxen richting die muur zetten en de muziek aan dan lijkt me de hint wel duidelijk

Als ik jou was, zou ik gewoon hard bonken op de muur.

Koop van die herrie stoppers, geen idee of het werkt maar misschien helpt ut.

En ik zou inderdaad ook op de muur bonken…

Haha lees net dat dat al was gezegd dus zie dit maar als een upje!

Hahaha mijn broer had hier ook last van in zijn studentenhuis (nouja dat is wel iets anders, maar alsnog). En toen heeft hij op de muur gebonkt en geroepen: Hallooooo, stoort het jullie dat ik morgen om 7 uur opmoet?! en toen was het gelijk stil.

Hahaha slim! Ik kan me broer en z’n vriendin ook altijd horen, dat is nou ook niet echt fijn -.- Daarom slaap ik idd ook altijd met oordopjes in haha. Maar ik heb 't ook gewoon tegen ze gezegd. Alhoewel dat natuurlijk wel anders is dan het tegen je buren zeggen :stuck_out_tongue:

Haha, ja nu je het zegt xd ietsje subtieler dan misschien?
…misschien kun je toch beter een keer bonken op de muur, haha.

ja ik ga op de muur bonken indd