Mijn Bunker {Leuk}

Steel de bunker!

Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen “mijn bunker”. De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

Regels

• geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
  • geen teams.

Een paar voorbeelden

• Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
  • Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.

verzin het maar zo gek als het kan!
Hoe gekker hoe leuker !

Succes

Ik laat een koe het gras om de bunker eten en laat de koe de bunker meeslepen. Mijn bunker.

Ik val de bunker aan met verschrikkelijke muziek, de eigenaar vlucht mijn bunker

Ik roep: ''Daar is One Direction!!" De eigenaar rent naar buiten om ze te zoeken en de bunker is van mij. Mijn Bunker.

Ik spring netzolang op de bunker tot ie gekrompen is tot mieren formaat, dan ren ik naar de blauwe geest van aladdin laat me veranderen in een mier, MIJN BUNKER! MWUHAHAHA

Ik stuur Justin Bieber naar binnen waarna de vorige eigenaar uit paniek huilend en schreeuwend de bunker uit rent. Daarna pleur ik Justin Bieber naar buiten en ga zelf de bunker in. MIJN BUNKER!!!

Ik stuur Justen Bieber terug naar binnen samen met Ian Thomas waarna Eksterr zichzelf genadeloos overgeeft. Haha, droog en gemeen ;o . MIJN BUNKER.

Ik stuur een stinkdier de bunker in, de eigenaar vlucht, en ik ga er met een gasmasker in. MIJN BUNKER :sunglasses:

Ik maak aan de bunker een touwladder vast en til hem dan met een hijskraan op en schud hem heen en weer netzolang tot de vorige eigenaar de touwladder naar beneden neemt. Dan Hang ik er een heliumbalon aan en vlieg ik weg in mijn bunker ^^.

Ik laat mijn eenhoorn de bunker opeten en spring zelf in zijn bek en leef voor de rest van mijn leven in de bunker in Regenboogstad in mijn eenhoorn. Mijn bunker

Ik koop de eenhoorn om met regenboogkoekjes en jaag de eigenaar weg met kirsten stewart. Mijn bunker.

ik koop nog een eenhoorn en laat ze samen weg gaan uit de bunker MIJN BUNKER

Ik lok de hond van de buurman naar de eekhoorns en de eekhoorns rennen angstig uit de bunker.
MIJN BUNKER!! xD

Ik stuur de bunker terug in de tijd en jaag de eigenaar en de hond van dr buurman naar buiten met me dinopet. MIJN BUNKER.

ik smeer de bunker in met honing. MIJN BUNKER :stuck_out_tongue:

ik stuur mijn beer op de bunker af waarna hij het honing eraf likt . de eigenaar vlucht en ik strooi het elfenstof van tinkerbell eroverheen en reis samen met de bunker weg naar obama . mijn bunker !

Ik bén Obama en omdat ik de regels maak in Amerika en de bunker nu op mijn land is, claim ik hem. Mijn bunker.

Ik zorg ervoor dat Mitt Romney president wordt en als dank geeft hij de bunker aan mij. MIJN BUNKER.

Ik maak de bunker onzichtbaar door bij onzichtbaarheidskrachten, de vorige eigenaar wordt gek en rent weg, naar het gekken huis. HA! MIJN BUNKER!

Ik stuur een vampier de bunker in zodat de eigenaar vlucht, daarna gooi ik de vampier naar buiten. Mijn bunker.