Heey,
Ik heb een probleem met mijn broer.
Ik wil echt niet dat mensen hier domme opmerkingen over gaan maken.
Want het zit me erg dwars.
Misschien zal je het niet begrijpen…
Mijn broer is redelijk normaal, hij is héééél lichtelijk autistisch maar je merkt het niet echt, en wie is nou niet lichtelijk autistisch?! Hij heeft ADHD in zijn hoofd, als hij dus moet leren is hij erg druk in zijn hoofd. Verder niet.
Hij is 20 en hij gamed. Hij speelt alleen spelletjes die echt lijken, zoals Warcraft en dat soort shit. Maar de laatste tijd loopt het erg uit de hand. Hij speelt het tot 6 uur 's ochtends. Dat deed hij eerst ook, maar in de vakantie. Zijn schoolwerk lijdt er vreemdgenoeg niet onder. Maar de bouw van ons gezin wel. Als hij zijn spelletje verliest is hij chagerijnig, en niet zomaar chagerijnig. Als we gaan avondeten ( dat is het enige moment wanneer hij van zijn computer weggaat) gooit ie met eten, schreeuwt ie alles bij elkaar en scheld tegen mij en mijn ouders. Hij vindt dat je maar moet begrijpen dat hij pissig is. Ik kon het eerst wel accepteren en erom lachen dat hij zo flipt om een spelletje. Maar het wordt steeds erger en het klinkt lullig… maar ik wil zo graag dat hij gewoon het huis uitgaat… het is zo naar thuis.