Mijn broer wil monnikhaar.

Mijn broer (22) laat zijn baard staan. Ik was er eerst fel op tegen, maar eigenlijk moet hij het ook zelf weten. Maar nu wil hij monnikhaar. Serieus, met zo’n kale plek op zijn hoofd. Wat vinden jullie daarvan?
Ik weet het, hij trekt toch niks van mijn mening aan, maar hoe zouden jullie het bij je broer vinden?

Voor de mensen die denken dat het een grap is, het is geen grap. Ik ken hem :stuck_out_tongue:

Ik zou het niet leuk vinden, maar ik vind het zijn probleem. Wat vinden je ouders?

oh okee, weird

Ik zou mijn broer heel hard uitlachen. :’)

Moet ie zelf weten. Snap niet waarom die het wil eigenlijk.

Ik zou hem heel hard uit lachen, of juist heel enthousiast doen. Mijn broer vindt alles wat ik leuk vind niet leuk, en andersom.

Ik zou hem er vanaf praten en anders dreigen dat ik nooit meer met hem gezien zou willen worden.

Tja, het is niet mijn smaak.
Maar hij moet het helemaal zelf weten.

Het is de keuze van jouw broer, niet de jouwe. Jij zult niet degene zijn met monnikhaar en een baard. Als jouw broer er gelukkig van wordt, moet hij het vooral doen. Ik heb zelf ook een broer van 22, en soms kan hij ook wat apart doen, maar ik laat hem gewoon. Ik vermeld er wel altijd bij wat ik ervan vind.
In jouw geval zou ik proberen hem om te praten (ik vind dat monnikhaar echt niks) en als dat niet zou lukken zou ik gewoon wachten dat zijn ‘monnikperiode’ overgewaaid is.

Moet ie zelf maar weten. Het is zijn haar :’)

Ik zou zoiets hebben van ja moet ie zelf weten, maar ik zou wel lachen

Ik zou hem persoonlijk niet tegenhouden en neutraal blijven, maar als hij naar mijn mening zou vragen zou ik het wel eerlijk zeggen. En denk maar zo: Haar groeit weer aan.

http://www.funcostumesrus.co.uk/images/uploads/BW640.jpg

Zo’n kapsel? In dat geval houd ik nu al heel veel van je broer. <3

Ik zou er wel om lachen, maar het is zijn kapsel dus dat mag ie lekker zelf weten, als hij dat nou leuk vind, prima :stuck_out_tongue:

niet echt leuk XD maar hij moet t zelf weten vraag anders aan hem wrm hij dat wilt??

Hij is oud genoeg om zelf de keuze te maken. Daar heb jij eerlijk gezegd niks over te zeggen. Je kan het niet mooi vinden, maar als hij nou eenmaal graag wil.