Mijn broek pikt...

Elke keer als ik een nieuwe broek koop, kan ik 'm een tijdje niet aan. Soms helemaal niet. Meestal moet hij een keer of 5 gewassen zijn. Met dure broeken heb ik dat soms niet, maar om steeds broeken van 80/90 euro te kopen…

Ik kan die dus niet aan omdat mijn benen dan beginnen te pikken. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Geen jeuk, maar meer een branderig gevoel.

Iemand een idee waar dit vandaan komt en/of wat ik ertegen kan doen?

Misschien ben je allergisch voor een stof ofzo? Of ligt het aan het merk

heb ik ook al tijdmaar dan nietmet alle broeken alleen broeken die heel erg stretch zijn ! heb geen idee wat je raan kan doen! ik draag ze vaaak gewoon en als ik thuis kom trek ik iets anders aan

Haha ik las: Mijn broer pikt. Ik had echt zoiets van, waarom begint ze nou over d’r broek xD

Maar is dat gevoel zegmaar irriterend of meer dat het voelt alsof er iets in je been prikt ofzo? Want misschien ben je dan allergisch voor een of andere stof die in de kleurstof ofzo van de broek zit?

Haha dat had ik eerst ook! xD

HAHA.
Ik las ook ; Mijn broer pikt.
Dacht; huh? Steelt hij je broeken ofzo?xd.

Maar ik denk dat je allergisch bent!

\Whaha ik had precies hetzelfde x]

Dat dacht ik dus ook xDD

Hetzelfde!
En mss ben je allergisch voor die stof? Ik heb het ook voor bepaalde stoffen.

Een grotere maat kopen.

allergisch?

Heb het zelf niet en dus heb ik geen idee wat je kunt doen.

Up

Ik denk niet dat dat wat uit maakt. Ik denk dat het gewoon aan de stof ligt, dat je daar allergisch voor bent ofzo…

Het stofje…

Ik ook!

Ik denk eigenlijk dat je niet allergisch bent voor de stof, maar de verf.
Misschien kan je een ‘‘egologische/biologische’’ broek kopen?

Misschien knelt ie wel heel erg.

Duurdere broeken worden vaker geverfd.

Het zijn wel héél stretch broeken, daar hou ik van. Skinny. Nu heb ik een jeanslegging aan, die ook prikt.

En een normale legging?