Mijn borstel zit vast in mijn haar

Ik ben bloedserieus… Dit is de schade:

http://www.freebits.nl/images/934Foto_op_04_12_2013_om_.jpg

WHAAAAAA HELP WAT MOET IK DOEN!? Ik wil het absoluut niet afknippen :frowning_face:

edit duCOQUELICOT: topictitel mag niet in hoofdletters

ten eerste: topictitel mag niet in hoofdletters
ten tweede: HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ten derde: probeer de plukjes zeg maar onderaan de borstel (bij je handvat) los te plukken door ze naar onder te schuiven, en heel voorzichtig je borstel in tegengestelde richting dat je 'm erin gerold hebt terug te rollen (echt cm voor cm en zorg dat je haren los gaan van elkaar.

Omg meid… Zet een chill muziekje op en probeer het haar voor haar…
Ik had dit ook een keer en toen moest het eraf geknipt worden :frowning_face:

En volgende keer niet meer blij rondjes draaien met die verdomd irritante duivelse borstels haha

hahahahaha dat heb ik vroeger ook wel eens gehad, maar geduld is de enige oplossing denk ik en vooral niet te gefrustreerd raken want dan raak je kaal

ja die borstels zijn echt duivels idd
maar laat iemand anders het doen anders. Die heeft er van meer kanten zich op:P

@Nontimebomala; Ik wist niet dat dat niet mocht, sorry.

Iemand zei tegen me dat je je haar kon krullen met een borstel en fohn… Nou gekruld zit het zeker …

Is het handig om het nat te maken en crèmespoeling te gebruiken ofzo? pff

Heel herkenbaar dit :’)

hahaha gekruld zeker :stuck_out_tongue:
Volgende keer ervoor zorgen dat je puntjes niet erin draaien, als dat gebeurd gelijk stoppen! Ik heb ook al vaker in zo’n situatie gezeten erdoor :’)

jaa ik denk dat dat goed zou kunnen werken. een liter cremespoeling er over heen, dan glijdt het allemaal wel uit elkaar misschien.
Enige probleem is dat als het niet lukt, het met natter haard nóg lastiger wordt

Rustig blijven en voorzichtig loshalen met een haaknaald of iets vergelijkbaars. Vraag anders of je moeder/zus/vriendin of zij wil helpen, maar doe echt heeel voorzichtig!

Ik denk dat wanneer je het nat maakt het alleen maar erger wordt. Bel anders je kapper, misschien heeft die wel tips? Anders zou ik gewoon proberen om de plukken idd los te krijgen.

Hmm niet nat maken dus…

Mijn moeder heeft het ook al geprobeerd, maar die heeft er meer moeite mee dan ik zelf haha

Kapper bellen zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn

ben je al iet opgeschoten? =o

als je echt wanhopig bent, kan je dan niet het handvat van de borstel er af breken? dan kan je het er zo afschuiven ofzo

Oh dat ken ik! Ik heb het niet zo erg gehad ik zou zeggen blijf rustig! Probeer gewoon een beetje plukje voor plukje los te pulken hopelijk krijg je het dan voor elkaar!

Ik denk heel veel cremespoeling erin gieten inderdaad! En wat ook al gezegd is proberen om het plukje voor plukje eruit te halen

Probeer het er gewoon heel rustig en voorzichtig plukje voor plukje uit te krijgen.
Heb je geen spray of iets wat je haar glad en soepel maakt, wat je erop zou kunnen sprayen?
Iniedergeval veel succes!

ik moest best wel lachen toen ik de titel voorbij zag komen

inderdaad plukje voor plukje er uit pulken

hahaha oh sorry, dit heb ik ook gehad.
Ik dacht als ik nu ga draaien krijg ik mooie krullen…
geen idee waarom ik dat dacht want ik heb zelf al krullen :flushed:
maar goeddd ik hoop voor je dat je het er uit krijgt! :frowning_face:

Oh sorry, maar ik moest hier best heel hard om lachen haha.
Maar ik heb het ook wel eens gehad, ik ben toen gewoon bij het uiteinde van de borstel begonnen die haren er af te schuiven zegmaar. Ik zou het eigenlijk niet nat maken, daar wordt het denk ik alleen maar erger van. Succes!