[i]hee, ik heb even een vraagje en ik ben namelijk erg in de war.
Ik had een beste vriendin ik noem dr maar D en ik kende haar al toen ik 1 jaar was, nu ben ik 15 en heb ik al 4 maanden niet met haar gepraat.
Onze ouders zijn bevriend en hun weten hier niks van, maar mijn BFF en ik hebben ruzie.
Ik ben zegmaar een laatbloeier, mijn interesse voor jongens kwam later dan die van haar. Daarom heeft D al veel ervaring, maar jongens komen sneller op mij af dan op haar. Hoe dan ook elke keer als ik een leuke jongen op msn had, had D hem even later ook toegevoegd. Dat heeft ze bij ongeveer 15 jongens gedaan…
Oftewel ze voegde altijd de zelfde mensen toe die ik op msn had.
Ze pakte zelfs mn crush af.
Dat kwetste me super erg! Maar D had hem helemaal ingepalmd.
We kregen daar ruzie over en toen ik ''mijn crush;; was vergeten, liet ze hem METEEN Vallen! Hoe dan ook de ruzie van D en mij was binnen 3 weken weer goed gemaakt.
ZE beloofde me om NOOIT meer iemand van mijn msn toe te voegen en mn vriendjes met rust te laten.
Sinds die tijd had ik sws al weinig contact met jongens maar dit jaar werd ik weer verliefd…
Ik noem hem maar S…
Ik kende hem van een feestje van een vriendin van me, maar hij woonde een beetje ver weg.
Hoe dan ook op msn praatte we altijd heel veel en hij zou snel langskomen.
Dat krabbelde hij me op hyves.
D Voegde hem WEER toe ookal had ik nog zo gezegd dat ze dat niet moest doen.
Daar kregen we al een beetje ruzie over, maar ik gaf haar een kans. Ik wilde mijn beste vriendin kunnen vertrouwen is dat zo erg? ;$
Nouja zij had hem dus toegevoegd en ook op msn.
S had blijkbaar tegen D verteldd dat hij binnnenkort naar mijn stad toe kwam.
D was helemaal blij voor me en ik vroeg of ze mee ging…
IK WEET HET DOMME DOMME FOUT! Maar ik was zoooo zenuwachtig en het was niet echt een date… het was meer chillen, weer even bijkletsen!
Nouja… ik had nog geprobeerd om D af te bellen, maar toen werd ze boos en zei ze dta ik een slechte vriendin was…
uiteindelijk ging ze toch mee.
Toen we met zijn drieen gingen chillen zaten S en ik veel te knuffelen enn D hing er maar wat bij.
Maar toen ik naar de WC ging had D hem 3X Gezoend…
Ik vond hem superr leuuk! En ik zag dat ze bezig waren toen ik terug kwam van de wc…
Ik zei maar niks, maar ik was super gekwetst.
Het was weer gebeurd…
Aan het einde ging ik ook weg, ik zoende S ennn zei D gedag.
Die twee bleven achter, maar ik moest echt naar huis…
2 dagen later hadden S en D verkering.
Ik was zooo super gekwetst. Ik had S alles verteldd, dat ze niet betrouwbaar was, dat ze hem gewoon af wilde pakken omdat ze mij geen vriendje gunde…
Maar hij luisterde niet.
Ik zette me van S af, enn ik had gelijk, toen ik S had verwijdert van msn enzo was het METEEN weer uit.
D en ik praatte alles weer uit, maar ik was nog wel super boos op haar.
Ik praatte het eigenlijk uit omdat mijn tante onverwacht met kk in het ziekenhuis lag. Ik wilde me niet op D focussen, maar op mijn tante…
Mijn tante was namelijk een soort moeder vooor me geworden…
Hoe dan ook, ik hoor het D nog zo zeggen:
- Sorry lieverd! Alles komt goed! We bouwen alles rustig op!’’
Niet dus!
De volgende dag hadden D en ik afgesproken, maar ze kwam naar mijn school met 20 meisjes van haar school!
Ze begonnen me uit te schelden, te duwen en ze zeiden dat ik lelijk was. Dat ik een trut was, dat D en ik NOOIT vriendinnen waren geweest… En nog veel meer dingen die me kwetsten…
Ik ben maar weggelopen, ik bedoel 20 tegen 1! Dat werkt niet…
Het gekke was dat de meeste meisjes er maar gewoon bij stonden en een beetje bitchie liepen te kijken…
D was NERGENS te bekennen… Die stond ergens achterin te kijken, naar wat er gebeurde.
Vanaf toen was ik klaar met haar…
De laatste keer dat ik D zag, was op de begravenis van mijn tante…
Ik heb het er niet vergeven… Ik wil haar nooit meer zien. Maar dat ik werd uitgescholden door 20 vreemde meisjes die haar vriendinnen moesten voorstellen krijg ik niet uit mijn hoofd.
Meiden… Was dit echt mijn eigen schuld? Ik weet dat ik dom was geweest maar heb ik dit verdient? En wat moet ik nu met D doen?
Help me alsjebliefttt!
xxxx[/i]