mijn "bff" heeft me nooit gemogen.

Ze bgon opeens op msn te zeggen dat ze me strontvervelend vind, Dat ze zich aan mij irriteerd, Dat ik op moet fucken met mijn bffketting van sanne is haar bff en dat ik altijd zeik, En dat na 4 jaar beste vriendinnen, Jonge we waren zo close, En nu doet ze zo, Ben ik dan echt zon zeikerd?

Nee, je bent echt geen zeikerd.
Ik zal haar gewoon eventjes negeren. Sowieso, als ze zo raar reageert; leuke vriendin is het dan?

het meisje dat er van overtuigd was dat ze mijn ‘bff’ was vond ik het overgrote deel van de tijd ook vervelend. it just happens, valt niks aan te doen. er zijn betere/leukere mensen op deze wereld, zet je er maar over heen.

Het kan zijn dat ze even zo boos op je was dat ze het daarom zei. Of ze meende het, maar dan is ze het dus vanaf nu niet meer waard je vriendin te zijn.

inderdaad, ze zal zich vast aanstellen.
of een manier zoeken om iets te zeggen.

je verdient beter,
als ze zo doet is t geen vriendin.

Ze had iets van toen we elkaar net kenden echt ehletijd zo van jij bent mijn 1#, Wjnmk, Myn alles enz.na die 4 jaar zijn anne, Marissa, Maaike , Geeske en janneke ook haar 1# geweest -.-

weet je wel zeker dat ze het zelf is en niet ieamnd anders iop haar account

Ze was het zelf Heel zeker daarvan , Ze gebruikte haar eigen woorden zoals lamamongol, Varkenkud en kattekud

Wees blij dat je van haar af bent. Die types hebben elke week een andere ‘bff’.

Dat type was ze ja, Ze hield ook nooit rekening met me, ik vroeg haar altijd om niet met kanker te schelden omdat men oom dat heeft waar ik echt kapot van ben, Ze scheld er toch mee

Nu klink ik toch best wel zeikerig

Mijn vriendinnen hebben mij een tijdje uit het niks de rug terug gekeerd, ik heb in die tijd zo min mogelijk met hun omgegaan en dat heeft ook geholpen. Het is nu helemaal goed.

En je bent geen zijkerd, het is echt vervelend wat je door maakt. Mijn tip is; laat haar even met rust en kijk hoe het gaat. Als je links blijft liggen of ze praat alleen tegen je als ze iets nodig heeft ben je haar niet waard. Er zijn genoeg mensen die jou mogen, echt waar.

Succes!

Nee, je klinkt niet zeikerig hoor! :slightly_smiling_face:
Ze moet er gewoon rekening mee houden dat jij niet wilt dat ze met zulke woorden scheld.
Als ze een echte vriendin was had ze dat zeker gedaan.

Die me mogen? Nee nietecht, Ik ga alleen naar nieuwe school zonder iemand anders, speciale klas, Niet dat ik gehandicapt ben ofz, Maar omdat ik Theoretische leerweg ipv. 4 jaar in 3jaar doe en dan 2 jaar havo, En dus kleine klas, 3 meisjes en 7 jongens, en die meisjes zijn 2 bitchies

niks van aan trekken, mensen komen en gaan, that’s life,… gewoon los laten. en voordat je het weet ben je klaar met de middelbare school en spreek je nooit meer met die ‘bitches’.
btw, je bent geen zeikerd hoor. :slightly_smiling_face: dagen vliegen voorbij.

Weet je, je moet maar zo denken, good riddance. Als iemand zo een vriendschap kan verbreken, hoe achterlijk ben je dan in je kop? Ik vind het echt super kinderachtig van haar. Ik heb het zelf overigens ook meegemaakt, maar die vriendschap duurde niet zo lang, amper een jaar toen ze me via msn opeens melde dat ik toch wel erg kinderlijk was en stomme dingen deed enz enz. Zij was zo’n meisje dat elke keer met de meeste leuke/populaire vrienden wilde zijn, en ik was in haar ogen blijkbaar niet meer leuk genoeg of populair dus ging ze op naar de volgende. Ze was achteraf ook echt een dom wijf:’)

Ik ken het!! Heel frustrerend, maar dat ligt eerder aan hun dan aan jezelf…

en dat andere meisje? Misschiend zijn de jongens ook wel heel aardig?
of is dat andere meisje je ‘bff’? en ken je verder niemand waar je mee om kan gaan? hoeft niet persee uit je klas?

jup laat dr heeft elke dag een andere bff en dan krijg je krabbels je kan alles bij me kwijt ntb jij bent mijn nummer 1 en dat dan bij 30 anderen

Dat meisje die me heeft laten stikken ken ik van interent, We hebben wat gemsnd, Gecamd, Toen gingen we penvriendinnen zegmaar worden, Meeten enzo, En de meisjes van mijn oude klas op de basisschool waren nooit echt “YAY”, Altijd deden ze stoer, Schlden veel met kanker, enz. Waar ik niet bepaald tegen kan

Boven. Tis inderdaad cool alleen in 3jaar moet ik 4jaardoen, Dus alle lesstof die ik in het 4de jaar heb moet ik bij die 3jaar doen ;p

neehoor, juist niet
dat vraag ik ook wel eens aan een vriendin ofzo
en meestal zeggen ze dan ; oh sorry enzo
en als iemand geen rekening met je houdt is het zowiezo geen echte vriendin
je verdient wel beter :wink: