Mijn bestvrien & Die leuke jongen !

Heeyy Heeyy
Nou laat ik maar gelijk beginnen!

Er is dus zo een hele leuke jongen op school :blush: maar er is een probleem ik heb een jongen in me klas en die vind mij dus leuk ( ik hem niet) maar we zijn ook beste vrienden maar hij verteld mij wel gewoon dat hij me leuk vind en soms in de gangen slaat hij zijn arm om me heen of we lopen arm in arm voor mij allemaal niks maar ik denk wel dat het bij hem om meer draait maar ik vertel hem ook gewoon dat ik hem niet leuk vind en dat weet hij en hij gaat ook gwn met andere meisjes ensoo .

maar die jongen die ik leuk vind (T) is bevriend met hem en ik probeerde het me beste vriend te vertellen maar die vond het niet so leuk dus zei ik maar dat het een grapje was maar dus gisteren liep ik in de gang kwam me beste vriend en sloeg zijn arm om me heen en wie kwam er aan lopen , T en vandaag was het weer ik liep naar me kluis kwam die vriend weer en zette zijn arm om die van mijn heel stevig zodat ik mijn arm niet meer los kon halen dus ik gaf de moed op en liepen we soo naar me kluis en jhaa hoor T kwam net aanlopen en wat blijkt hij draaide zich om oom nog een keer naar ons te kijken ( hoe ik dit weet me beste vriendin liep achter ons :wink: ) dus tsjaa ik ben echt bang dat hij nu denk dat wij wat met elkaar hebben ensoo en ik zou echt niet weten hoe ik met hem in contact moet komen!!

Laat me weten wat ik kan doen en wat jullie zouden doen alvast bedankt Meiden (L)(L)

sorry voor dat ensoo :stuck_out_tongue:

het is beter dat je dat gewoon tegen je beste vriend zegt…
want stel het word wat met ‘T’ dan komt hij er zelf toch ook achter?
en ja om in contact te komen met die jonge, gewoon praatje maken
op school, ze msn proberen te regelen, en na tijdje gewoon afspreken?
succes! xx

Hejj dankjjj dat je zo snel hebt gereageerd :slightly_smiling_face: jaa wel makkelijk gezegt gewoon een praatje maken ahah :grinning: dat durf ik echt niet i kdurf hem niet eens op hyves toe te voegen!!!

xx

hahaha graag gedaan(A)
nou zoiezo is beter om tegen je bf te zeggen
zodat hij er rekening mee kan houde dat hij
geen arm om je heen gaat slaan als die andere
aan komt enzo weetjewel…
en oooh uhm als je dat niet durft kun je wel beginne
met gewoon naar hem lief te lache, en dan na een tijdje
hoi zeggen, en bijvoorbeeld dat hij iets laat vallen en
dat je dat ziet en je dan een opmerking maakt van
‘hahahaha wat ben je toch handig bezig:P’
ik weet niet… en hem op hyves toevoege kan je wel