Mijn beste vriendin's vriendje.

Okeejj, Dus mijn beste vriendin noem ik ff (M).
Bij het zwembad.
hebben ik, en (I)
Met 2 vreemde jongens zitten praten.
Dus had (I) gevraagd aan de jongens als ze met mij (M) en (I).
Van de waterglijbaan af wouden gaan.
En toen zijn we duss met z’n allen van de glijbaan afgegaan.
En hadden we elkaar msn en hyes gegeven enzo.

Dus de volgende dag gingen we naar school, en we gingen kletsen ofver de jongens van het zwembad.
Maar toen werd de vriendje van (M) JALOERS.
Want hij dacht dat (M) 1 van die jongens had versierd.
En ze had gezegd dat dat niet zo was , en hij zei ; Oke, maar ik heb je wel zien flirten met een jongen op school.
Maar dat was dus echtt niet zo!
Ze vroeg alleen aan die jongen, wat hij leuk vind om te doen ?
Dat vroeg ze omdat ze dat gwn aan iedereen vroeg.
Maar hij geloofde haar niet en toen hadden ze dus ruzzie.
Maar de dag erna was het weer goed tussen hun.
Maar alleen hij doet nu niet zo aardig tegen (M) meer.
En dat vind ze gwn niet leuk.
Want we hebben al gevraag aan haar vriendje wrm hij zo doet.
Toen zei hij: ik verveel me gwn op school.
Maar dat is gwn raar, want hij doe we gwn aardig tegen mij en z’n andere vrienden maar tegen (M) doet hij zo stil en raar.
En meestals als (M) langs hem loopt zei hij altijd : heeii (m), en ging hij kletsen enzoo. Maaar nu als (M) lang hem loopt zegt hij niks.
en kijkt hij haar heel stil en saai aan.
En mijn vriendin vind het echt gwn niet kunnen, en weet echt niet wat ze moet doen, want ze houd heeel erg van hem.
En ik en mijn vriendinnen zeggen dat z het beter uit moet maken.
Maar dan zegt ze weer; ik weetnie maar ik hou van hem, maar vind het echt niet leuk hoe hij me behandeld.

Kan iemand helpen ?

oke, onduidelijk verhaal.
maar hij is gewoon jaloers om niks lijkt mij.

Laat je vriendin met haar vriend praten er over ?

Als hij met haar heeft, moet hij haar toch vertrouwen? anders gaat de relatie zo kapot…

zijn jullie 12 ofzo :confused:

Sorry.
maar dit.
kan ik echt.
niet lezen.

Maar dit geld niet echt voor jou he… Ik zou gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze er met hem over moet praten, dat ze het niet zo leuk vindt en dat ze er mee zit. Ik vind het best vreemd dat die vriend van haar meteen denkt dat ze met iemand flirt terwijl ze gewoon wat vraagt, hij is wel heel jaloers…

Ik denk dat hij gewoon heel jaloers is. Je vriendin moet gewoon even met hem erover praten.

Als je op haar profiel kijkt zie je dat ze 12 is.

Ik haakte al af na 3 zinnen.

Te.
Onduidelijk.

Dat verklaard al een boel…

Dat was ook mijn eerste gedachte …

Het zou misschien helpen om at duidelijker te schrijven;p
Maar je vriendin moet idd met hem gaan praten en hem duidelijk maken dat ze niks heeft gedaan en dat ze het nit leuk vindt dat hij nu zo doet.

Oja, en van iemand houden… heeft wel iets meer te betekenen;)

Vertel het aub liever anders zoals in een boek maar niet hij zei dus zij zei maar ik dacht want zij zei… dit ga ik dus echt niet lezen.

12 en dan al heeeeeel erg van iemand houden? Dus.
Anyway. Omschrijf je verhaal duidelijker, spel beter, en dan zal ik overwegen om een degelijk antwoord te geven. Sorry.

Hij is gewoon beledigd. Ik denk dat je het sowieso tussen haar en haar vriendje moet houden, en het even laten rusten.

12 jarige ‘relaties’ lopen toch(in super speciale gevallen niet) stuk,
maar als nog ga ik advies geven!
*Je vriendin moet dit zelf gaan oplossen kun jij niks aandoen, jongens vinden het heel irritant als vriendin van hun vriendin zich ermee gaan bemoeien.
*Je kan je vriendin wel raad geven om met haar ‘vriendje’ een goed gesprek gaat beginnen en uitlegt wat er wel is gebeurd en dat hij haar moet vertrouwen en wat hem verder nog dwars zit.