mijn beste vriendin

x teveel gezeik.

:’) o dear lord.

Wat ben jij voor een vriendin? Dit noem je geen vriendin

shit.

te veel t woord leuk.

Je hebt nog nooit een normaal gesprek met hem gehad, hoe kan je hem nu al echt heel leuk vinden? Ik geloof daar dus echt helemaal niks van.

ik kan het toch niet helpen dat ik hem leuk begin te vinden? daar kan ik zelf geen fuck aan doen.

In vriendschap moet je geven en nemen. In dit geval moet je geven.
Naar mijn mening da.

Wat denk je zelf? Als je met hem gaat zoenen zal je ‘beste vriendin’ geen bloemen naar je gooien. Zet je eens in haar situatie.
Als je het niet erg gevonden had en je toestemming gaf, kon je het wel doen. Maar hier heeft ze het je getoond dat ze het helemaal niet zou appreciëren.

Hahaha
Langzame, gruwelijke dood doordat je vriendin je wilt vermoorden
OF
Wachten tot die vriendin over hem heen is en dan pas, na haar gesproken te hebben, met die jongen doen wat-je-maar-wilt.

ik heb de hele week met hem gesmst.

Lol.

Ben je niet gewoon verliefd op het feit dat hij jou aandacht geeft?

Je hebt de hele week met hem gesmst terwijl je weet dat jouw vriendin heb leuk vindt? Lekkere vriendin ben jij.

Gesmst WOW!!! :astonished:

ze wil niet dat ik met hem zoen omdat ze zegt ; dat hij een klootzak is en ik hem niet zn zin moet geven, maar ik denk dat er wat achter zit, namelijk dat zij hem leuk vind

Het is zo overduidelijk dat ze hem tof vindt, zelfs jij ziet het. dus NIET DOEN. AF VAN DIE JONGEN. Vriendschap is belangrijker dan die jongen. Wil je echt je vriendschap hiervoor breken?

Dit is echt heel fout, als het je beste vriendin is moet je het ook zo houden en haar niet opgeven voor een jongen. En als je voor hem wilt gaan dan zou ik met je vriendin erover praten en hopen dat ze er positief over is en anders wordt het niks, vind ik dan.

Vriendinnen boven vriendjes.

Je wilt alleen met hem zoenen? Want je hebt het niet over een ‘relatie’. Je vriendin doet dat alleen om hem te vergeten en heeft super veel verdriet… Nou sorry maar je hebt je vriendin wel kwijt he als je gaat zoenen voor een keertje pak dan een andere die kan ook wel lief zijn via sms als het allemaal zo makkelijk gaat voor jou. En dat je denkt dat ze hem leuk vind waarom doe je het dan?

ja oke