MIJN BESTE VRIENDIN WORDT BEDREIGD VERMOORD TE WORDEN DOOR HAAR VADER

Ik heb het maar weggehaald het is mijn bff zij heeft het zelf ook geplaatst we wilden gewoon van beiden kadten weten wat jullie ervan denken het IS GEEN GRAP ,maar alsnog bedankt we zullen zelf wel een oplossing vinden. Hoe zal zei zich voelen als zei deze berichten van jullie zo leest ??

Oke, volgens mij ben je gewoon die zehra van net. Ik heb echt het gevoel dat jullie gewoon aan het trollen zijn (of beter gezegd, jij), het is wel heel toevallig dat jullie allebei weinig berichten hebben.

En je titel mag niet in hoofdletters.

Heel jammer dat ik het niet serieus kan nemen… Sorry

Ze heeft hier toch al zelf een topic over geopend?

So fuck off, ik geloof er niks meer van sorry doei.

‘Nu is zij als de dood dat ze vermoord wordt’

Vond ik wel een bijzondere zin.

Klopt! Annoying…

Ik dacht in eerste instantie dat het waar was… Maar helaas, stelletje trolls… Beetje jammer hoe jij/jullie misbruik maken over eerwraak. Het komt nog steeds heel vaak voor in het cultuur en nu worden meiden die echt in zo’n situatie zitten moeilijk geloofwaardig over, dankzij jou/jullie

Jij/jullie zijn echt diep naar de grond gezakt.

hahahahaah

WE WETEN HET NU WEL HOOR

Oh god, ga gewoon weg troll. :")

trolololol :hammer:

Heel triest dit. Zeker omdat er mensen zijn die misschien wel met zoiets rondlopen maar er door types zoals jullie niks over kwijt DURVEN omdat ze bang zijn niet (meer) serieus genomen te worden.

Nou meid jij krijgt je zondag wel om

Dit ja, ik had echt medelijden met dat meisje. Als je over zoiets liegt, sorry maar dan ben je echt triest.

Triest geval

zij*