mijn beste vriendin verliefd op mijn vriendje!

heye , (lang verhaal);p

ik heb al 5 maanden een relatie , dus mijn beste vriendin wou hem eens in het echt zien.
nu zit het zo ; sinds mijn vriendin mijn vriendje heeft gezien doet ze heel anders , ik heb het haar al een paar keer gevraagd of ze op men vriendje is (natuurlijk antw. ze altijd nee).
een paar dagen later zei ze tegen mij of alles nog goed tussen ons was … direct nadat ik antwoord had gegeven zei ze ; haha misschien is het al niet meer wederzijds.
sommigen zegge ook dat ze op men vriendje is!

HELP wat moet ik doen ?
groetjes x

Sla haar knockout en hamer haar tieten vast op de grond. wat denkt ze wel niet.

Een beste vriendin kan wel verliefd op je vriendje worden, maar zal daar verder niks mee doen en zal daar ook niet mee te koop lopen. Het is geen echte vriendschap als zij hem probeert af te maken/jullie relatie het ergste toewenst. Maar dat weet je dan ook weer.

ik denk niet dat je er veel aandacht aan moet besteden…
blijf gewoon lekker bij je vriendje, en ook bij je bff.
zij kan niets aan haar gevoelens doen, maar ze moet er verder ook niets mee doen vind ik. dan moet je wel ‘ingrijpen’

Voordat je allemaal verhalen gaat geloven van buitenstaanders, zou ik eerst maar eens met je vriendin gaan praten. Grote kans dat het onzin is dat zij verliefd is op hem. Maar goed, de kans bestaat wel en als dat zo is, kan zij er ook niks aan veranderen, zij heeft daar niet zelf voor gekozen. Dan zult ze hem moeten vergeten. Probeer haar daarbij te helpen. Maar als jij merkt dat zij hem probeert af te pakken, heb je wel reden om boos op haar te worden, dan mag je haar er best op aanspreken en als het de spuigaten uitloopt, moet je je afvragen of ze wel een goede vriendin is. Maar zo ver is het allemaal nog niet, dus maak je niet druk om dingen die er (nog) niet zijn.

bedankt allemaal ik kan de tips goed gebruiken ;p

Ik heb hetzelfde meegemaakt en de vriendin hierop aangesproken, die het ook telkens ontkende.
Zij was nonstop aan het proberen om informatie te ontfutselen over onze relatie en als ik die dan uiteindelijk gaf (waar we onze eerste zoen hadden, wat hij me voor mijn verjaardag gaf, wat mijn koosnaam is.) dan ging ze hard huilen en liep ze weg.
Ze bleef het ontkennen, maar ik heb gezegd dat ik het contact met haar wilde verbreken als ze dit gedrag bleef voortzetten (ze begon mij ook te vergelijken met haarzelf en te vragen wie er beter voor hem zou zijn.) Erna heeft ze gezegd dat ze gewoon geen vrienden meer wilde zijn met hem, maar wel met mij.
Maar hierdoor heeft ze twee jongens opgehitst om mij ervan te overtuigen dat mijn vriend vreemdging, waar ik niets van geloofde, en hierna heeft ze mijn vriend gevraagd of hij wilde afspreken (na 3 jaar stilte.)
Hij zei natuurlijk ja, en vroeg wanneer hij en ik, dan zouden langskomen.
Zij zei; Nee, zonder Lily. Geen Lily erbij, alleen wij saampjes. Hierna wilde ze nog een etentje toevoegen en naar de bios, alleen om elkaar weer even te zien. En nouja, toen ik opbelde heeft ze iemand anders laten opnemen met het bericht; ‘Dit nummer is nu van mij, ik ben Tom.’
En drie dagen later belde ik met een andere telefoon, nam ze weer op met haar eigen naam…

Wees er op voorbereid dat áls dit uit de hand loopt en zij niet haar gevoelens in bedwang kan houden, je de vriendschap ook direct moet stoppen en je vriend haar ook niet meer moet zien.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT WAT WAT

maar, anywayz. Oud topic.

hahahhahaa megane :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe kom je bij dit topic :'D

Slotje, oud topic