Mijn beste vriendin spiekt.

.

Dit meen je niet?
of dit verhaal lieg je, of je leeftijd op je profiel lieg je …

Je bent gewoon in de war.
conclusie : Je bent te jong om dit door te maken…

sarcasme XD -gnif
can’'t help myself, ik ben emo ;$

als het een goede vriendin van je is geef dan gwoon antwoord:S

WHAHAHHAAHAHA.
&snel veranderen he :smirk:

__

anyway.
als je het niet wilt; doe net alsof je haar niet hoort en anders zeg gewoon dat je dat niet wilt. als ze toch zelf wiskunde snapt.
ook al is ze je beste vriendin. just tell the truth.

en als het je niet uitmaakt; geef dan gewoon de antwoorden.

uh. foutje :’)

WHAHAHAAHAH meester
sure
faker

dat is niet spieken, dat is om het antwoord vragen en als je het niet wil zeg je het haar toch niet.

amen

ahahah als je dit spieken noemt
trouwens best wel lame als je haar niet gewoon het antwoord geeft
het is toch je vriendin

Nouja, das wel een beetje chantage van haar hoor als je het zo bekijkt!
Als ze gaat zeggen van: Als je mn vriendin bent doe je het.

Ik zou het denk ik niet pikken hoor :stuck_out_tongue: Het is echt vet irritant als een vriendin dat elke keer vraagt, hoe goed je ook met haar bevriend bent.
Dus ik zou als ik jou was nog een keer proberen uit te leggen dat ze het zelf ook moet proberen, of anders de opdrachten samen maken. Of gewoon heel droog zeggen dat je er zelf geen reet van snapt :stuck_out_tongue:

doet ze zomaar spieken bij jou ? :open_mouth:

IK ZOU DER SLAAN !!

zeggen jullie nog meester op de middelbare school?!
maar eeh als ik jou was zou ik gewoon tegen haar zeggen dat je het niet fijn vind en als goede vriendin zal ze het begrijpen!
liefs.

Ik snap wel dat je het irritant vind. Zeg dan gewoon dat als ze het snapt, dat ze het dan ook maar zelf moet uitrekenen. Bij een proefwerk kan je het d’r toch ook niet voorzeggen?

Ja, bij ons op school zeggen meestal alleen de onderbouwers nog meester.
Ook al klinkt het een beetje basis school achtig. --’

Maargoed.
Ik vind het niet heel erg dat ze het vraagt en smeekt, maar soms is het echt irritant. En soms schrijft ze ook gewoon dingen over…

Damn, je hebt me betrapt.
Ik ben gewoon een irritant kut kleuter van 10 jaar.
En ik verzin dit gewoon, alleen om aandacht te trekken joh.

Goed van je zeg.

misschien moet je net doen of je die vraag niet hebt ofzo en aan haar vrgn … dan gaat ze er zelf over na denken ! terwijl je die antwoord in je hoofd hebt :grinning:

xx

Je kan zeggen dat ze het zelf eerst moet proberen en als ze er niet uit komt het aan de leraar vragen. Of leg “heel toevallig” je arm op het antwoord zodat ze het ook niet stiekem kan zien.

Als je het echt niet wilt moet je gewoon voet bij stuk houden: anders leert ze ook niets als ze alles van jou overneemt.

En ach, het is maar voor 1 keertje. Als het meerdere keren gebeurd kan je er altijd wat van zeggen.

Uhm dit is zowiezo geen spieken.
Ze vraag of je het antwoordt wil geven en je kunt dus nee zeggen en het is geen toets/proefwerk/so.

en daarbij
Wat maakt het uit? laat der lekker. Ik begrijp niet echt waarom je je daar zorgen over maakt? Als ze een keertje een sommetje van je overneemt?

sla der de volgende keer.