Mijn beste vriendin is verliefd op mijn beste vriend. o-oooow

o-oooooow

Ze kijkt scheel en kleed zich heel kinderlijk’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ze moet het accepteren, en best wel lullig dat je niet met hem om mag gaan.

Klinkt lullig, maar misschien moet je d’r een beetje boos laten, ze zal er zelf achter komen dat er niets is tussen jullie en haar vent nog ergerns op deze grote aardkloot rondfietst.

Waarschijnlijk draait je vriendin wel bij! En kies vooral geen kant, want daar word het echt niet beter van. Succes !

Ik zou haar duidelijk vertellen dat die vriend niets in haar ziet en dat ze niet zo jaloers moet zijn en dat jullie alleen maar vrienden zijn. Kom op nou.

Eh, ja. Daar heb jij helemaal niets mee te maken. Laat haar het anders proberen en laat haar dan maar afgewezen worden. Wanneer jij je vooraf al verteld dat hij haar niet wil, dan ben jij de boosdoener. Jij moet je niet schuldig voelen, want jij moet je er voorderest gewoon buiten houden.

Uhm… hoe oud zijn jullie?

Kleuterige acties weer :’)

Dit is echt heel lullig trouwens.

Mee eens.

ook mee eens. Ze is je vriendin, je wil blijkbaar rekening met haar houden maar je beledigt haar wel zo. Maar ja jij hoeft voor haar niet te stoppen om met hem om te gaan en als ze dat echt erg is dan zul je moeten kiezen.

dit.

Het is lullig voor je vriendin om te horen maar dan kan jij er voor haar zijn om er overheen te komen. Blijf gewoon met beiden omgaan, daar heeft zij niks over te zeggen.

Maar het komt over alsof jij voor jezelf al besloten hebt dat ze zo mismaakt en stijlloos is dat er nooit een jongen verliefd op haar zal worden. Maar gelukkig heb jij daar geen problemen mee.

Snap je? En als jullie lang genoeg bevriend blijven dan zal je ook ontdekken dat er jongens zijn die haar kleding wel leuk vinden, ookal vind jij dat niet, en die op haar persoonlijkheid/uitstraling/mooie haar of wat dan ook gaan vallen. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur.

Maar ja, jouw beste vriend is niet een van die jongens en dat kan natuurlijk want verliefdheid is (scheel of niet…) niet altijd wederzijds. Het lijkt mij ook het beste om je er totaal niet mee te bemoeien en dat aan hem over te laten, maar wel tegen haar te zeggen dat hij sinds jaar en dag je beste vriend is, en dat je geen relatie met hem gaat beginnen maar dat je dus wel gewoon met hem om blijft gaan. Dat heeft ze te accepteren.

Het spijt me als het verkeerd overkwam, was niet zo bedoeld. En ze is helemaal niet mismaakt hoor! Ik weet dat er ooit iemand zal zijn die van haar zal houden.
Ik wil me er ook niet te veel mee bemoeien, maar nu moet ik va, de vriendin steeds bij lijn vriend gaan vragen wat hij van haar vind enzo, maar dat ga ik niet doen hoor.
Bedankt voor je reactie, ik heb er wat aan.x

Nee, ik zou ook een compliment vinden wanneer mijn ‘vriendin’ op internet zet dat er geen jongen verliefd op me zal worden, dat ik me verschrikkelijk kleed en dat ik scheel kijk. Word je toch helemaal vrolijk van?