mijn beste vriendin is overleden

mijn beste vriendin had leukemie en is daar aan overleden. haar moeder had kanker en is 5 jaar geleden overleden. mijn vriendin was enigskind en nu is haar vader alleen… ze is overleden door de gevolgen van leukemie. ik heb het net een uur geleden gehoort en ben erg van slag! we zouden nog zoveel samen doen. de dokters zeiden dat ze het zou redden maar het ging alsmaar slechter… ik weet echt niet wat ik nu moet en ben nu echt heel erg van slag. sorry ik wilde dit ff kwijt…

Sterkte!

Oh meid, wat verschrikkelijk! Logisch dat je van slag bent en dat mag je ook zijn! Dat gaat voorlopig ook nog niet over. Het enige wat ik nu kan doen is je heel veel sterkte toewensen in deze ontzettende zware tijd!

Wat vervelend, sterkte de komende tijd. Misschien kan je iets moois maken om haar te herdenken.

Allemaal heel erg bedankt!

Wow, lijkt me echt vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Gecondoleerd, heel veel sterkte.

Heel veel sterkte en gecondoleerd!

Sterkte! Ik zou zeggen… herinner haar als wie ze was en probeer jezelf zoveel mogelijk af te leiden. Ook al is het zeker ook niet verkeerd om over je gevoelens te praten. :sob::muscle:

Kan me heel goed voorstellen dat je van slag bent en het even van je hart moet hebben. Verschrikkelijk zeg. Gecondoleerd en heeel veel sterkte gewenst… :frowning_face: xxx

Heel veel sterkte !

Sterkte! Ik hoop dat je hier niet alleen voor staat, ga met iemand praten, huil uit, neem alle tijd die je nodig hebt. Doe misschien iets ter ere van je vriendin bij wijze van afscheid. Hou je goed, echt sorry voor je

Oh wat erg! Heel veel sterkte, liefs.

Gecondoleerd! :sob::muscle:

Heel veel sterkte :sob::muscle:

sterkte meid, het zal nu lastig zijn (en zal ook wel een tijdje blijven) maar ik weet zeker dat er een rooskleurige toekomst op je wacht :four_leaf_clover:

Sterkte! :sob::muscle:

Verschrikkelijk, heel veel sterkte meid! Lucht vooral je hart en krop niks op, heb nooit het gevoel dat je mensen ermee lastig valt. En probeer vooral de leuke/positieve dingen die jullie hebben meegemaakt te herinneren…en neem alle tijd die je nodig hebt! <3

Heeel veel sterkte! Vergeet niet dat iemand pas echt dood is, als diegene wordt vergeten. Denk dus vooral aan alle leuke dingen die jullie samen hebben meegemaakt, praat erover met vrienden/familie, en huil lekker uit.