Mijn beste vriendin heeft me plots laten vallen.

Oh man, ik ben zo verdrietig.
Ik heb gister met mijn beste vriendin ruzie gekregen op msn, en ben heel erg boos geworden. Het zat er al een hele tijd aan te komen. Ze liet weinig van haar horen, zei mijn afspraken af om naar haar vriendje te gaan, wilde weinig ondernemen, kwam niet met initiatieven en als ik ermee kwam had zij het te druk.
Nu is er gister dus in mij een bom gebarsten, ook omdat ik te horen kreeg dat ik weer eens van haar moeder ergens de schuld van had gekregen ( die moeder vind dat ik een slechte invloed op haar kleine meisje uitoefen ), en dat ze van me wilde horen dat een vriend van mij triest was omdat hij intresse in haar toonde omdat hij zoveel ouder was…
Ik werd boos en vroeg wat er met haar aan de hand was, dit weekend had ze namelijk wel alle tijd voor me, maar dat was omdat ik een feestje gaf en we 2x achter elkaar uitgingen.
Ik heb ook een aantal dingen over haar vriendje gezegd wat ik lang voor me heb gehouden. En ik snap dat ze daar boos over is, maar ze beeindigt wat wij hebben opgebouwd zomaar op msn notabene! Ik ben echt kapot, gesloopt en zo verdrietig, weet niet waar ik aan moet beginnen. Ze geeft aan tijd voor zichzelf nodig te hebben, en dat ze ook erg verdrietig is, en ze me ook gaat missen.
Maar zij en ik hebben zoveel meegemaakt, zoveel lol gehad, zoveel beleeft. Het kan niet zo ineens afgelopen zijn.
Ik kan niet zonder haar!

Geef haar de tijd die ze nodig heeft, en probeer daarna het contact weer op te bouwen.

Geef het even tijd, misschien draait ze nog bij.

Heel erg laf van haar dat ze het niet recht in je gezicht durft te zeggen… Meisje geloof me je verdient veel beter als ze jou zomaar laat vallen!

Ik heb trouwens ook een tijdje ruzie gehad met mijn beste vriendin, omdat ze fout bezig was etc… en omdat ze me voor verwend kreng en weet ik veel uitmaakte. Maar ik kon gewoon niet zonder haar en zij ook niet blijkbaar zonder mij, dus ze is na een tijdje naar me toegekomen en ze heeft het goed gemaakt!

dit heb ik nu ook.
alleen het gaat niet meer zo goed tussen mijn vriendin en der vriendje,
en nu lijkt ze opeens wanhopig te zijn ofzo.

dus mssh moet je der maar even met rust laten,
en als er dan nog niets gebeurt het proberen goed te maken.
ik hoop dat je hier wat aan hebt,
succes!