mijn beste vriendin doet afstandelijk

hooooi

nou oke komt het:
mijn beste vriendin is sinds kort heelmaal in luv with a boy. dit is de broer van een hele goede vriendin van mij. ik heb al vanaf het begin tegen haar gezegd, ik bemoei me er niet mee want ik mag hem niet, maar vertel me wel alle sappige details. ze heeft toen ook tegen me gezegd, ik laat je echt niet in de steek voor een jongen, dat zou ik nooit doen. en sindsdien doet ze heel afstandelijk. ze gaat elke dag naar die jongen toe en in de pauzes gaat ze altijd naar het andere gebouw omdat die jongen daar altijd les heeft. ik zie haar bijna nooit meer. ik vind het echt heel jammer en voel me er vreselijk kut door. ik heb geprobeert met mijn andere vriendinnen erover te praten maar ze begrijpen het niet. of ik zit gewoon fout. ik zei, (naam) doet wel raar de laatste tijd he? en toen gaven ze als antwoord: ja ze is verliefd! maar wel heel erg hopeloos dan als je ineens dezelfde muziek gaat luisteren als je vriendje, een foundationhoofd krijgt en vet arrogant doet en ineens nog maar met 1 meisje om te gaan omdat die jongen ook met haar om gaat. ik weet echt niet wat ik moet doen, tegen haar zeggen durf ik niet omdat ik gewoon weet dat ze vet arrogant gaat reageren en vervolgens niet meer tegen me praat. iemand help!

alvast bedankt.
xxx

Mijn eerste gedachte was, praat met haar… maar aangezien je dat niet wilt is een brief schrijven misschien een optie? Je moet niet denken dat je fout zit. Zij behandeld jou verkeerd. Tuurlijk is ze verliefd en wil ze graag bij haar vriendje zijn, maar er is ook nog wat anders op de wereld dan alleen die kerel. Je kan dat uitleggen in een brief, en als het een goede vriendin is begrijpt ze dat wel… Je moet alleen geen verwijten gaan maken, maar gewoon vertellen wat jij voelt en denkt… Daar is niets mis mee! Mocht ze je daarna nog zo behandelen dan zou ik toch eens over jullie vriendschap na gaan denken… Misschien zit er gewoon niet meer in dan dit.

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

Het ligt niet aan jou hoor! Sterkte er mee :slightly_smiling_face:

PRAAT MET HAAR! als ze arrogant reageerd is ze toch ook geen echte vreindin :face_with_raised_eyebrow: good luck!

Inderdaad! Als zij arrogant gaan doen en je nooit meer wilt zien weet je meteen wie je echte vriendinnen zijn :slightly_smiling_face: dan is zij dat niet

dankjewel voor de reacties :slightly_smiling_face:
nog iemand?