Mijn beste vriend

Hey allemaal
Ik heb een beste vriend, die ik echt alles kan vertellen.

Heb hem via een plek ontmoet, waar we vaak waren. Ik met een vriendin, hij met zijn vrienden.Na een tijd raakte we buiten aan de praat ( hij en ik ). En toen kwam mijn ma ineens…
Ze zei toen ik thuis kwam, niet met hem om mocht gaan.
Mijn ma denkt gewoon dat ze gevaarlijk zijn, die groep …
Ben niet gelovig ofzo, maarja.

Ik heb daar gewoon schijt aan. Ben met 'hem gaan chillen en ken hem nu officieel 3maanden.
Mijn ma weet het niet, en ben gewoon bang het te vertellen.
Ookal hebben we geen relatie. Hij is nu mijn beste vriend, Ik ben wel vaak bij hem en we zoenen ook.

Binnekort ga ik het wel gewoon zeggen tegen mn ma, maar ik weet niet hoe.
Kan iemand me helpen?

Je beste vriend en je zoent met elkaar? Meestal is dat dan niet op vriendschap gebaseerd…

Je noemt iemand al je beste vriend als je elkaar nog maar 3 maanden kent? Vreemd!

Wat heeft het feit dat je niet gelovig bent er mee te maken?

In ieder geval, ik zou niet liegen tegen je moeder. Gewoon eerlijk de waarheid vertellen en misschien kun je af en toe bij jou thuis afspreken, dat je moeder hem ook ziet, in plaats van op straat rond te hangen. Ik snap namelijk wel dat je moeder het geen fijn idee vindt als je met een groep jongens op straat rond hangt.

Ja inderdaad, en er mee zoenen… zó vanzelfsprekend.

Volgensmij heb ik rare vriendschappen dan. Ik ken ze al heel lang en zoen niet met ze. Zal ik maar een berichtje sturen naar de girlz? ik maak me zorgen

Ik bedoel, een flirtationship. Ik weet gewoon zo zeker dat hij mn ware is.

Jap, tuurlijk, na 3 maanden. Ahahah.

Je weet na 3 maanden nog niet of iemand je ware is :’). En jullie hebben ook geen relatie en ik heb niet het idee dat jullie bij elkaar thuis afspreken, maar alleen op straat rondhangen, dus dan kun je het helemaal nog niet weten.

Misschien zou het niet heel onverstandig zijn om misschien eens te luisteren naar je ouders. Vooral je moeder heeft vaak veel ervaringen via via of persoonlijke ervaringen met verschillende types mensen. Heel vaak zitten moeders op het goede padje als het gaat om mensen kennis. Ze kan er ook geheel naast zitten hoor, maar het komt op mij over alsof ze gelijk heeft en jij nogal naief en dwars bent richting je moeder. Misschien word je toekomst iets mooier als je naar je meoder luisterd.

Ik denk niet dat je na 3 maanden iemand al je beste vriend kan noemen.
Maar ik vind het niet raar ofseu dat jullie zoenen terwijl jullie niks hebben, je kan ook niet bepalen of iemand de ware is na maar 3 maanden. En wat je moeder betreft, ze kan. Natuurlijk niet voor jou bepalen met wie je omgaat maar luister wel naar haar, voor zoiets heeft ze vast wel een goede reden. Suc6!

“we hebben geen relatie maar zoenen wel”

uhu.

uhu…