Mijn beste vriend wil meer..

Ik zit met een probleem maar het is een nogal lastige situatie om uitteleggen.

Hij is 15 ik ben 12.
Mijn buurjongen had al een tijdje problemen thuis en toen is hij 3 maanden bij ons ingetrokken. We mochten elkaar toen al en toen hij bij ons woonde zijn we nog closer geworden. Hij is mijn beste vriend en ik zie hem ook een beetje als mijn broer. Hij woont nu al een tijd weer bij zijn ouders. Maandag was ik alleen thuis en toen hadden we afgesproken. Hij heeft toen verteld dat hij mij leuk vind en hij heeft mij geprobeerd te zoenen. Ik heb hem afgewezen en gezegd dat ik het even moest laten bezinken. Ik vind hem echt heel erg leuk als vriend maar ik ben niet verliefd. Ik ben bang dat als ik hem afwijs onze vriendschap verbroken wordt. Maar als ik met hem neem en het uit gaat onze vriendschap ook stopt…

Ik wil hem echt niet kwijt! Wat moet ik doen?

hee, dit zei je ook in het wwjnek topic

misschien kan je met hem gaan praten? sorry, heb er echt helemaal geen verstand van.

zie dit maar als een upje

Ik vond het verstandig om een eigen topic aan te maken :flushed:

Gewoon exact zeggen wat je nu zelf al zegt; Ik heb geen gevoelens voor je op die manier maar ik wil je niet kwijt als vriend.

Ik ben bang dat ik hem dan kwets…

Dit ^^
En het komt waarschijnlijk wel goed hoor, hij heeft daarna alleen misschien wat tijd nodig.