Mijn beste vriend loog en negeert me

Hij wist dat mijn vorige beste vriend me emotioneel fel gekwetst heeft.
Hij was altijd eerlijk en vertelde zijn geheimen ik vertelde niets vanwege die vorige vriend(die alles doorvertelde). Hij verwachte dat niet… Hij heeft altijd gezegd wie hij leuk vond enzo maar een paar weken geleden zei hij dat hij me leuk vond juist voor hij op kamp vertrok. Ik heb niets meer van hem gehoord en nu heeft hij blijkbaar een vriendin. Ik had hem niet afgewezen. Hij reageerde ook niet meer op smsjes of facebook. Nu praat hij ook niet meer en heb via facebook moeten ontdekken dat hij een lief had…Hij wil niet meer met me praten en ik weet niet of ik op hem moet wachten of zou verder gaan . Wat zouden jullie doen ?
Dankje xx

waar in dit verhaal loog hij?

Hij is het niet waard, dat hij zo ineens een vriendin heeft. Ik zou echt niet op hem wachten.

Dat hij liegt kan ik ook niet vinden nee, maar alsnog. Zo’n jongen wil je niet.

Hij zei dat hij op me verliefd was terwijl dat blijkbaar niet was en dat heeft mijn vorige beste vriend ook gedaan en hij wist dat wel .

Maar twijfel je er nou echt aan of hij het nog waard is?
Ik was echt wel boos op hem geworden. Het is wel kut ja, maar je laat je toch niet weer terugnemen als hij geen vriendin meer heeft :’)

Hij was vroeger wel heel anders xd Daarom twijfel ik …
Dat doe ik nog altijd bij die andere --’
----
Waarom moeten jongens altijd kl**tzakken worden als alles goed gaat

hij kan de hele situatie van het hebben van een vriendin én een beste vriendin (waar hij verliefd op is) niet aan, en daarom is hij het inderdaad niet waard.

Move on!
what an asshole!

waar hij zegt dat hij zei dat hij iemand anders leuk vond

Dankje voor al jullie reacties ;d ik denk dat ik weet wat ik moet doen x

Oh dat is normaal hoor dan vind hij meerde meiden leuk maar dan verbreekt hij juist contact met jou omdat hij bang is wat jij gaat zeggen of hem ook leuk gaat vinden terwijl hij zijn doel heeft bereikt… een vriendin vinden… heb ik ook zovaak met jongens gehad.
Een beste vriendin die hij ook nog leuk vind kan er op dat moment niet bij
Ik zeg: ga door met je leven en zoek een ander

Oh en waar ik een hekel aan heb is dat hier iedereen over jongens zeikt dat ze klootzakken zijn en stom zijn, meiden zijn geen haar beter

Wij zijn gemeen in het begin :wink: Hard to get :wink:
jongens op het einde :wink: Hard to keep ;p