Ik heb 2 maanden geleden tegen mijn beste vriend vertelt dat ik al een keer een vriendje heb gehad
Waar het nu al mee uit is maar mijn best vriend heeft sindsdien niet meer met mij gepraat
Wat moet ik doen? Help me please
Xx
Waarom praat hij nu niet meer met je? Misschien kan je hem vragen waarom hij zo raar doet. Aangezien jullie beste vrienden zijn kan hij je vertrouwen toch?
als je vragen eng vind kan je ook schrijven
Oke dit vind ik raar. Je beste vriend praat niet meer met je omdat je een vriendje had? Misschien vond hij je wel leuk en heb je hem het idee gegeven dat je hem ook zag zitten en is hij boos omdat je al een vriendje had? Ik begrijp er niet zo heel veel van. Praat gewoon met hem en vraag of er iets is en praat het samen uit.
Waarom praat hij nu niet meer met je dan?
Dat snap ik dus ook niet maar ik ga er gwn over praten met hem
Even heel off topic maar ik verkneukel me telkens weer over jou foto
Ja, dat zou het weleens kunnen zijn… Ga in ieder geval een goed gesprek met hem aan, dat weet je wat er aan de hand is.
Ik denk ook ergens dat hij jou wel ziet zitten, en dat hij zich nu schaamt om weer te praten? Hoe langer er niks gebeurt hoe moeilijker het word, voor jou maar ook voor hem
heb je het voor hem geheim gehouden dan snap ik het
Ja ik heb het voor hem geheim gehouden omdat ik bang was dat hij dat erg zou vinden maar ik heb het ook voor mijn ouders geheim gehouden omdat ik het niet durfde te vertellen
Nou ik snap het wel als je beste vrienden bent moet je elkaar alles vertellen en geen geheimen voor elkaar hebben ik zou ook boos zijn misschien moet je gwn sorry zeggen dat je het niet hebt vertelt