Mijn baas

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit ‘probleem’.
Bijna een jaar geleden ben ik aangenomen bij een winkel als kassiere.
Vanaf de eerste dag, of eigenlijk de eerste seconde dat ik mijn baas zag was ik verliefd op hem.
Ik kwam er na een week ongeveer achter dat hij een vriendin had, dus ik liet het er maar bij.
Toen ging het uit met zijn vriendin (2 weken dat ik er werkte ongeveer geloof ik) en ik nam mijn kans.
We hebben 5 of 6 keer afgesproken toen, zelfs een hele nacht van 10 uur savond tot 7 uur sochtends alleen maar gepraat. En uiteindelijk gekust en seks gehad.
Dat is 2/3 maanden ofzo doorgegaan, en we hadden het vet leuk samen en we sliepen hand in hand en dat soort dingen, en ik had aangegeven dat ik niet alleen seks wilde maar hij wilde geen relatie omdat we samen werkte en om zijn ex enzo nouja ik zou toch maar 3 maanden daar werken dus was geen probleem voor mij.
Totdat zijn ex kanker kreeg en binnen 3 weken overleed. Ik kreeg gewoon geen contact meer met hem en hij liet me niet toe om hem erbovenop te helpen of niks. Hij wilde niks meer met mij te maken hebben.
Ik ben altijd mijn best blijven doen en blijven flirten op het werk en we hebben nog wel een aantal keer afgesproken/seks gehad, uitgegaan. Maar opeens was het echt klaar. Hij wilde me ineens niet meer, zonder echte reden als ik erom vroeg. Hij wees me gewoon af en ik kreeg allemaal te horen van ja ik vind je niet leuk en sorry dat ik je dat gevoel gegeven heb blabla. En hij deed het lijken alsof ik gek was ofzo dat ik dacht dat we het leuk hadden samen.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar ik was niet blind in die tijd, hij vond mij wel degelijk leuk.
Nouja goed dat kan even goede vrienden.

Zo is het een tijdje gegaan als vrienden, maar ik gaf laatst aan dat ik het jammer vind dat we nu minder vaak wat doen en hij zei alleen maar ok. En deed weer alsof ik niet bestond, alsof er nooit iets tussen ons geweest was. En dat irriteerde me echt, ik snapte gewoon niet dat hij niet eens meer moeite deed om vrienden te zijn enzo want ik hecht daar wel waarde aan als ik een leuke tijd met iemand heb gehad.
Hij dacht daar anders over blijkbaar en hij ging gemeen doen.
En aangezien ik nog verliefd op hem ben deed dat vet veel pijn.
Nu hebben we vorige week dikke ruzie gehad op het werk (want het is kleinschalig dus je zit best opelkaars lip de hele dag).
En dat deed mij zoveel pijn en ik trek t gewoon niet meer op het werk. Gelukkig hoef ik nog maar een maand te werken daar maar toch, elke keer die pijn als hij me zo aankijkt of wat vraagt.
Ik heb hem een appje gestuurd na die ruzie of hij alsjeblieft kan stoppen met zo te doen tegen mij en dat ik me al rot genoeg voel. Kreeg ik terug dat ik volgens hem nog erger tegen hem doe. Nouja goed ik doe niet heel aardig maar hij heeft me ook wel echt gefucked en ik heb het meerdere keren aangegeven dat ik het niet fijn vond hoe hij gehandeld heeft, met alle begrip en respect voor zijn verlies. Maar dat was niet echt een reden vind ik om mij ineens keihard te laten vallen en te doen alsof er nooit was gebeurd is.

Wat de fuck moet ik doen, ik moet nu alweer kotsen bij het idee dat ik donderdag met hem samen moet werken en ik huil elke nacht en heb nachtmerries en alles, zo erg heb ik nog nooit last gehad van een gebroken hart. Ik denk dat het is omdat ik me gewoon had ingesteld dat alles goed kwam als mn contract afliep en dat hij dan met mij samen zou zijn.

help. im a mess.

Zijn ex is zomaar overleden, dat is niet niks.
Ik denk dat jij teveel aan jezelf denkt nu, geef die jongen even de tijd om zijn verlies te verwerken. Misschien heeft hij het daar gewoon moeilijk mee en heeft hij geen zin om zich nu meteen weer in een relatie met jou te storten.

Ik ben recentelijk ook een belangrijk iemand verloren en ben sindsdien ook wat meer teruggetrokken en terughoudend. Ik heb even genoeg aan mijn eigen verdriet, misschien heeft hij dat ook wel.

Ik zou gewoon gaan werken en normaal met hem omgaan, gewoon aardig zijn en hem laten gaan. Wie weet heeft hij gewoon de tijd nodig.

Sorry maar je wist waar je je zelf in verdiepte, het is je baas! Iemand die je dus dagelijks ziet! Mijn mening is geen relatie nemen met iemand die je dagelijks verplicht moet zien, want als het dan fout gaat is alles verpest en ga je met tegenzin naar werk/school toe. Vind het super dom, maar oke goed daar kan je nu niks meer aan doen.
Persoonlijk zou ik die maand doorwerken en hem vooral negeren, geen appjes meer sturen. Hij wilt je niet meer en dat heeft ie duidelijk laten merken. Vind het ook best wel logisch want hij is zijn ex snel verloren aan kanker, hij heeft gewoon tijd nodig.

Hier ben ik het ook mee eens, en even om terug te komen naar het negeren wat ik zei, natuurlijk kan je wel gewoon goedemorgen zeggen en de dingen die je moet bespreken moet je ook bespreken, want het is werk. Ik bedoelde met negeren niet privé dingen bespreken.

Ja true maar ik heb het de eerste 3x in het begin ook gezegd van ja dit lijkt me geen slim plan maar we bleven bij elkaar terug komen dus ja dan doe je er vrij weinig aan, als het goed voelt.

Ja ik denk ook dat hij tijd nodig heeft en dat geef ik hem ook, maar hij zoekt gewoon echt ruzie sinds vorige week en ik snap het niet en ik kan er niet mee dealen. snapje?

Ook handig om misschien erbij te vermeldden dat dat met zijn ex dan nu meer als een half jaar geleden gebeurd is, en hij pas sinds deze week heel vreemd doet dus ik weet niet helemaal precies waar het mee te maken heeft

Zonder te gaan verwijten naar jou of je baas (wat heeft dat nog voor zin?) zou ik serieus overwegen om je ontslag te nemen en je geluk bij een ander bedrijf te gaan zoeken. Óf je zet je er helemaal overheen en probeert alleen nog puur professioneel contact met hem te blijven houden. Ikzelf zou dat laatste niet kunnen, dus in jouw geval zou ik mijn spullen pakken en ergens anders gaan solliciteren.

Moet hij jou een reden geven dan? Jezus hij is duidelijk zat geweest. Hij wilde alleen seks, hij heeft je vanaf het begin af aan gebruikt.

Ik vind het sowieso heel egoistisch dat je jezelf eigenlijk een beetje opdringt terwijl zijn ex overleden is. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend maar mocht mijn ex nu plots overleden dan ga ik daar ook een hele tijd kapot van zijn gok ik.

En ik denk eigenlijk dat je meer een beetje een rebound bent geweest.

Dit, sorry het klinkt hard, maar zo komt het wel op me over.

Ik vind inderdaad ook dat je jezelf te veel bij hem opdringt… Ik denk dat hij gewoon tijd en ruimte nodig heeft om dit verlies te verwerken, en op mij kom je over alsof je alleen maar bezig bent met jullie ‘relatie’ terwijl hij nu waarschijnlijk wel andere dingen aan zijn hoofd heeft. Bovendien heeft hij in het begin duidelijk aangegeven dat hij alleen seks wilde en geen relatie, wat overigens geen reden is om ruzie met je te maken. Ik zou als ik jou was geen contact meer met hem zoeken op je werk, en als je daar weg bent ook geen contact meer zoeken, want zolang jij nog verliefd op hem bent kunnen jullie geen normale vrienden zijn.