Mijn baalverhaal...

Maakt u klaar

ongeveer anderhalf jaar geleden besloot ik om een jaar naar het buitenland te gaan
5 weken voor ik wegging ontmoette ik hem… ik vond hem toen al best wel leuk, maar ik was nog niet verliefd ofzo. Tot mijn verbazing vroeg hij me op een date, waar verder niks gebeurd is ofzo. Ik wist het allemaal niet zeker en omdat ik bijna wegging leek het me niet zo’n goed idee om iets te beginnen met iemand… Uiteindelijk heb ik hem uitgenodigd op mijn afscheidsfeestje.

Toen hij wegging ging ik op een krukje staan om hem een knuffel te geven (ik ben 153 en hij 190 ofzo :blush: haha). We stonden precies goed… we hadden waarschijnlijk zelfs kunnen kussen. Maar ik deed het niet omdat ik niet een jaar wou vastzitten aan iemand die ik niet zou kunnen ontmoeten, dat zou te veel pijn doen…

Toen ging ik weg. Naar het buitenland voor een jaar. Hij heeft me het hele jaar door op hyves krabbels gestuurd van ik mis jee, en je moet me alles vertellen als je weer thuiskomt etc etc. Zelfs de dag nadat ik thuiskwam belde hij me om speciaal mede te delen dat hij vond dat ik hem moest uitnodigen voor mijn terugkom feestje. Ik helemaal blij natuurlijk.

Ik durfde de eerste weken amper naar buiten (cultuurschok) en ik had het druk met allerlei dingen zoals koffers uitpakken, souvenirs inpakken uitdelen etc. Een terugkomfeestje is er dus niet van gekomen.

Toen vierde een vriendin haar verjaardag. hij zou ook komen, dus ik keek er echt super naar uit! Nou ja, ik wist het niet zeker eigenlijk, nog steeds niet. Maar toen ik uit de bus stapte en hem zag wist ik gewoon dat het goed was. Die avond hebben we echt 5 keer geknuffeld en aan het einde lang bijelkaar op de bank gezeten (niet verschrikkelijk klef ofzo, maar hij zat met zijn arm om mij heen en ik leunde een beetje tegen hem aan). Ik was niet eens zenuwachtig toen, het voelde zo vertrouwd, en zo goed, ik wilde daar nooit meer weg.

Ik dacht dus dat het best goed ging… maar vanaf een week na die verjaardag deed hij steeds meer kortaf op msn… ik heb hem ook 2 keer gevraagd of er iets is maar hij zei van niet…

En nu blijkt dat een vriendin van mij het hele jaar met hem op msn heeft gezeten. Over MIJ. Op een goede manier… en hij schijnt gezegd te hebben dat hij me echt leuk vond enzo, tot een paar keer toe.
Nu heeft diezelfde vriendin weer met hem gepraat nadat ik het haar allemaal had verteld… en hij heeft gezegd dat hij me echt superleuk vond, maar niet op die manier, en dat hij me eerst wel echt leuk heeft gevonden maar dat ik veel veranderd was, en hij ook…

Ik heb het gevoel dat als ik me wel had laten gaan toen die avond van mijn afscheidsfeestje, we nu een kans hadden gehad… zucht

Ik verwacht niet dat het meer was geworden als je hem wel had gezoent.
Hij zegt dat jij en hem echt veel verandert zijn…
Ook al was hij helemaal weg van jou, hij vind dat jij verandert bent, en de nieuwe jij staart hem niet aan. Het zij zo…

Volgens mij had het niks aan de situatie veranderd hoor, als jullie die avond gezoend hadden. Jullie hebben het hele jaar door contact gehad met elkaar, terwijl jullie levens gewoon door gingen. In zijn hoofd bleef jij het meisje dat hij leuk vond, maar bij terug komst was jij veranderd.Ik ken iemand die ook heel erg veranderd is door haar ervaring in het buitenland. Niet op een negatieve manier hoor, maar gewoon een stuk zelfstandiger etc.
Hoe jij bent klopt blijkbaar niet meer met het beeld dat hij in z’n hoofd had. En omdat jullie elkaar een jaar niet zagen, is dat beeld misschien wel steeds mooier geworden, waardoor je een beetje tegenviel toen hij je eindelijk weer zag (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel:P)

Ik denk het niet. Want jij bent door dat jaar veranderd dus ook al had je je laten gaan op je afscheidsfeestje dan had je hetzelfde probleem gehad. Wel vervelend voor je joh, op wat voor manier zei hij dan dat je veranderd was? Vind jij dat kloppen?

Nee, dat geloof ik niet. Ga jezelf geen verwijten maken, het is zoals het is. Zijn gevoel is zijn gevoel. Laten gaan, er wacht iemand die wel 100 procent voor jou wil gaan, dat kan niet anders!

Misschien was er inderdaad niet veel veranderd. Het is echt superjammer, want ik vind hem nog steeds leuk… Ik hoop dat we in ieder geval goede vrienden ofzo kunnen worden :slightly_smiling_face: Ik denk niet dat hij mij in zijn hoofd beter had gemaakt toen ik weg was, omdat hij me al leuk gevonden voordat ik wegging…
Hij heeft er niet bij gezegd op wat voor manier ik veranderd ben, maar ik heb wel een vermoeden… ik ben iets volwassener/zelfstandiger geworden maar ik was op het moment van de verjaardag een beetje down, dus misschien is dat laatste toen heel verkeerd overgekomen. Ik snap ook niet hoe hij na 1 keer al kan zeggen dat ik anders ben…

Komt wel goed! Hou je hoofd omhoog en kijk wat meer rond naar andere jongens, ik weet zeker dat je nog een veel leukere jongen gaat tegenkomen. Denk daar maar gewoon aan en luister supervrolijke muziek (voel je je gelijk minder down)