Mijn allereerste topicโœ๐Ÿฟ๐Ÿค—๐ŸŽ‰

Nou dit wordt hem dan, mijn allereerste topic.
Ik zal maar beginnen met mezelf voor te stellen

Ik ben Ilse van Donkelaar & ik ben 15 jaar oud ( of jong zoals mensen dat tegewoordig zeggen, blijkbaar is het een schande om ouder te worden ):tada::tada:
Ik zit in de derde klas van de mavo en dat gaat best wel redelijk oke. Ik heb een kat , genaamd Dribbel. Niet dat iemand dat wat boeit maar ik vind het een zeer appart beestje. Zijn uiterlijk heeft hij wel goed zitten, maar volgensmij knagen er vanbinnen veel psychische problemen bij hem. Hij haat mij namelijk, mij en mannen. ( jupp, we hebben het nogsteeds over mijn kat) Ik las ergens dat katten hun baasje zien als een reuze kat, nu denk ik dat hij mij ziet als een kater. Ik weet niet precies waarom want ik heb toch wel vormen die het minstens geloofwaardig maken dat ik een vrouw ben.
Maar oke genoeg over mijn kat voordat iemand denkt dat ik ben een raar kattenmens ben.

Ik weet bijna zeker dat ik een avond mens ben, ik kan mij nammelijk ontzettend goed irriteren aan kleine dingen in de ochtend. Blijkbaar is iemand twee huizen vederop 50 geworden vandaag, jeej hartelijk gefeliciteerd :raised_hands:t6:. Maar zijn famillie vond het wel geschikt om een grote opblaaspop in de tuin neer tezetten, met zon heerlijk knetterhard alarm dat om de twee minuten afgaat. En dat zo op de zaterdagochtend om 9 uur. Dat vond ik alle reden om even een uurtje kei chagerijnig tezijn. Mijn ouders zijn toch aan het werk dus die hebben er mooi geen last van.

Gister heb ik gezellig met mijn kleine maar dierbare famillie sinterklaas gevierd. Sinterklaas heeft mij dit jaar ontzettend verwend met een leuke sjaal van de c&a en een nieuwe televisie voor op zolder.:hugs::hugs::hugs:
Oh en natuurlijk niet te vergeten de gebruikelijke chocoladeletter ! Die is elk jaar van toepassing en bij mij is het dan altijd vertrouwd om die volgende ochtend ( als er geen overdreven hard alarm afgaat) naar beneden te sluipen en al mijn chocolade op te eten. Ik gok dat dat er traditioneel inblijft ( sorry huidje van me :stuck_out_tongue_winking_eye:)
Wat hebben jullie gekregen? :point_down:t2:

Nou hier laat ik het even bij voor nu. Ik heb nog geen afsluiting bedacht en daar ben ik ook te lui voor ( het is weekend hehe) . Dus :

Dikkekusss :lips::cocktail:

( en geniet van het weekend :tada:)

Wauw

Dit is niet je allereerste topic, aangezien je er al eerder eentje hebt gemaakt over je paranormale vriendje. Maar dit soort topics zijn eigenlijk niet echt de bedoeling. Als je iets kwijt wilt, kun je dat bijvoorbeeld hier: http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-28-326665.24450.html

Slotje!