Mijn actie voor Serious Request!

Serious Request is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Drie dj’s zijn zes dagen opgesloten in een glazen huis en mogen niets eten. Tegelijkertijd draaien ze dag en nacht, in ruil voor een donatie, verzoeknummers voor luisteraars. Verder worden bekende Nederlanders ingezet en worden er dingen geveild. De actie wordt sinds 2004 in de week voor kerst gehouden.

Mijn zus, een vriend en ik gaan morgen de stad in (als het meezit met treinverkeer) om daar rozen te verkopen. We verkopen ze voor 1/1,50 per stuk. Mijn vraag is of jullie het de moeite waard zouden vinden om zo’n roos te kopen (om een beetje een inschatting te krijgen of de actie gaat lopen).

Alvast bedankt! (:

Ik weet niet of ik het zou kopen. Ik denk het niet.
Ik denk dat je beter een actie kan doen met bijvoorbeeld eten(appelflappen/olliebollen). Ook leuk rond deze tijd van het jaar.
Want wat hebben mensen aan een roos?..

dus je wilt rozen verkopen en aan serious request doneren?
ja als je er duidelijk bijzet dat het voor een goed doel is,dan zou ik het best doen

Waarom sturen al die DJ’s nou niet gewoon 1/3 van hun loon naar het Rode Kruis?
Dat is pas effectief.

OT: Ik weet niet of het nut heeft, maar ik vind het toch wel goed van je dat je je zo inzet! (:
Respect. :'3

nee doe het weer geralateerd.
chocomel, oliebollen, warme spulletjes

wel erbij zetten dat al het geld naar serious request gaat

mee eens, de meeste van die dj’s verdienen nog meer dan onze premier Balkenende!

hm, nou. dat wilde ik eerst doen. maar zelf zou ik niet snel iets van eten of drinken van een vreemde kopen. en natuurlijk zal ik er duidelijk bijzetten dat het geld naar serious request gaat.

ik zou eerder eten doen.
maar dat zeggen de meeste al

dat was het plan ook.
maar het was gewoon te kort dag om dat nog te regelen.
daarbij werkt de vader van die vriend op een bloemenveiling, waardoor hij dus zeeeer goedkoop en de bloemen kan kopen. dus kunnen we veel winst maken en dat doneren aan serious request.

I don’t know . IK denk het wel . IK ga morgen chocomelk en warme melk verkopen . Hoelaat ga jij het doen dan? of ben je er ? ik van 5 tot 12 . Veel succes alvast morgen.

up ~!

oooh, wat leuk. ik ga dat morgen van een uur of 2 / 3 doen. ik weet niet tot hoelaat.

@ hierboven.

oke verkoop je op de grote markt?
misschien zie ik je nog wel? hoe zie je eruit?

maar miss is snert ofzo warme choco effectiever? Want er staan toch ook altijd heel veel mensen te koubekken voor t glazenhuis? En dat is voor morgen miss een beetje te kortdag, maar er zijn nog een paar dagen.
En sowieso: heel veel succes, goed initiatief!

Dat meisje die met al die bloemen loopt te sjouwen!

Goede actie in ieder geval!

Oh grappig, in Nederland hebben jullie dat ook?

Bij ons in België heet dat Music For Life, georganiseerd door radiozender Studio Brussel. Het Glazen Huis staat in Gent…

Ik geef meestal wat geld aan mensen die het langs straat verzamelen door zich te verkleden of wat gitaar te spelen of zo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=purepassion link=topic=141472.msg4430112#msg4430112 date=1261341490]
[…]

Dubbel post

Ik denk dat rozen niet zo goed lopen… maar misschien rond de kerst zou je aan kerst sterren (van die bloemen) kunnen denken. Maar… je weet maar nooit. In ieder geval veel succes met het verkopen van de rozen voor het goede doel!

Haha, best wel dom van mij.