Mijn 'aanbidder'

Haai,
Ik ben een meisje ^^, en een jongen vindt/vond mij leuk. Hij had mijn ongeveer 1 jaar lang leuk gevonden. En toen dat jaar voorbij was kregen we een nieuwe klas. ( Ik zat bij hem in de klas en zo leerde ik hem kennen). In die nieuwe klas zat een meisje die hij leuk ging vinden, en mij ging die dus helemaal vergeten. Ik was dus echt depressief, want oke ben je me nu al vergeten? Al de dingen die die bij mij deed doet ie nu bij haar. Maar uit eindelijk vond hij dat meisje niet zo heel aardig en begon ie mij weer een beetje leuk te vinden. Maar hij voelt nog steeds voor der. Ik ben dus hier de 2e keus heb ik het gevoel. Ik ben in dat ene jaar veel voor hem gaan voelen, omdat hij me zo bijzonder liet voelen. Nu is mijn vraag wil hij me nou omdat ie me leuk vind of omdat hij me gwn wil zoenen/neuken? Ik bedoel jongens kunnen heel lief maar soms ook niet :stuck_out_tongue: . Iemand advies vooor mij? En ik snap maar niet wrm ik niet over hem heen kom?

Erh, denk je niet dat hij het opgaf na een paar weken als hij alleen maar wilde zoenen en neuken?

Ik weet niet goed wat je wilt; wil je nou over hem heen komen of wat met hem beginnen? Ik denk dat je eerlijk zou moeten zijn met hem dan en met hem praten.

Volgens mij geil je alleen op de aandacht… zo komt het tenminste over…

Denk eens goed na of het gaat om de aandacht of om hèm…

Nou eigenlijk wil ik gewoon over hem heen zijn maar dat lukt mij niet zo goed omdat ik het gevoel dat dat meisje van me wint ofzo? Weet je wel van alleen hij mag me zo bijzonder laten voelen en niet iemand anders.

Hij vindt jou al een jaar leuk, en dat wist je, maar je hebt niks gedaan/gezegd? Sorry, maar denk je echt dat ie voor altijd achter je aan blijft huppelen?

Kijk hoe het loopt je komt zijn ware aard wel tegen kijk dan of nou echt leuk vindt.

1 tip, gebruik het woord ‘depressief’ alsjeblieft niet zo rap…

Voor de rest, laat hem gewoon gaan.

Als je hem in dat jaar al leuk bent gaan vinden, waarom heb je er toen geen werk van gemaakt? En als nu blijkt dat hij dat meisje niet zo aardig vind en daardoor jou weer leuk vind, zou ik zeggen ga er gewoon voor.

Je kan er wel zo’n drama van gaan maken maar daar worden hij en jij allebei niet vrolijker van. Vind je hem leuk? Ga erop af en zorg dat het wat wordt. Vind je hem niet leuk? Laat hem dan andere meisjes aandacht geven.

hoe oud ben je als ik vragen mag?

Zo komt het op mij ook over ja
En anders praat gewoon met hem laat blijken dat je hem leuk vind.