Lang verhaal sorry!
Ik heb al mijn hele leven, zolang ik kan herinneren, verschrikkelijke migraine. Ben bij allerlei dokters geweest, allerlei medicijnen gehad. Ik heb op den duur zelfs spuiten meegekregen voor het geval ik een aanval had, na 2x werkte ze al niet meer. Paracetamol en ibroprufen werken niet meer, advil en neurofen ook niet. Sinds een jaar of 2/3 gebruik ik excedrin. Het hielp in het begin super goed, alleen nu begint het net als de andere pijnstillers steeds minder goed te werken. Ik gebruik hem niet vaak, hoogstens 2x in de maand omdat ik niet wil dat deze straks ook niet meer werkt.
Maargoed, de enige pijnstiller die werkt begint nu dus ook al te falen voor mij. Volgens het pakje mag je de pil niet langer dan 3 dagen achter elkaar gebruiken en volgens mij mag je er maar 1 of 2 per dag. Als ik wil dat die meteen en goed werkt zoals eerst, moet ik bij wijze van al de hele strip gaan innemen.
Dat ga ik natuurlijk niet doen. Ik neem er altijd 1 op goed geluk als ik het doe.
Voor de rest heb ik een constante hoofdpijn. Normaal denk ik er niet aan en ik ben er aan gewend dus ik heb er weinig last van. Nu ik dit typ voel ik hem wel. Deze hoofdpijn komt niet van de migraine uit, maar van mijn nek. Ook van alles laten doen, maar sinds een val van de trap is er iets fout gegaan en heb ik een enorm stijve nek. Deze hoofdpijn valt zo danig mee dat ik hier vrede mee heb. Met deze hoofdpijn kan ik functioneren
Als ik migraine heb functioneer ik niet meer. Ik ben zo vaak huilend in bed gaan liggen, of leraren die mij naar huis stuurde omdat ze merkte dat het helemaal niet goed ging met mij. Ook als ik migraine heb, dan heb ik het gevoel alsof mijn gezicht halfzijdig verlamd is, dit is niet zo. Maar dan lijkt het ook alsof mijn hersenen mijn linker oog uitschakelen. Voor mijn gevoel kijk ik niet meer door dit oog, ookal werkt die gewoon wel. Zelfde voelt alsof alles hangt, maar is niet zo.
Nu lees ik op internet dat er wellicht een oplossing is, maar die werkt niet voor iedereen. Ik ben bereid alles te proberen…
Volgens het internet werkt de Daith piercing. Dit is een oor piercing. Het werkt voor sommige mensen en voor sommige mensen ook niet. Dat staat ook over al op internet, het is een gok.
Alleen nu twijfel ik heel erg. Moet ik het doen? Moet ik deze gok nemen.
IK ga allang niet meer naar de dokter voor mijn migraine. Vanaf mijn 8de tot mijn 19de ben ik bijna maandelijks naar de dokter gegaan maar ik werd voor mijn gevoel niet serieus genomen. Kreeg de een na de andere medicaties die nooit hielpen of al snel niet meer hielpen. Dus ik ben ook zelf gaan uitzoeken wat het kan zijn. Ik ben allergisch voor bijna alles, en ook asperthaam. Sinds ik er op let dat ik niks eet of drink met asperthaam is mijn migraine heel erg gezakt. Rode dranken en ijsjes en snoepjes lokken ook migraine uit dus dat eet en drink ik ook niet.
Maar goed, ik dwaal weer af. Zelf denk ik ja, ik doe het gewoon. Maar mijn onderbuik gevoel zegt nee, durf ik die gok wel aan? Ik heb recent een tragus piercing laten zetten en die geneest zo langzaam, en mijn oorbel gaatjes heb ik ook allemaal problemen mee gehad. Desondanks liet ik ze steeds opnieuw zetten.
Als jullie in mijn situatie zaten zouden jullie dan de daith piercing een kans geven?