Miep&Aardbei [JustlikeRomeoAndJullie]Verstopt in zijn kast..

Daar zat ze dan, verstopt in zijn klerenkast. Het was echt iets van 70 bij 90 cm?
Als je haar zou kunnen zien had je vast wel gelachen. Ze zat in de “allergeweldigste” positie. Haar rechter been viel ondertussen in slaap. Snel pakte ze haar telefoon, zover dat nog mogelijk was, en zette haar telefoonstand op stil. Ondertussen zat hij zijn moeder verklaringen te geven over het feit dat er in de woonkamer een sjaal, telefoon en lipglos lag. Verder ging hij kletsen met zijn moeder over geld en vertelde hij dat ik weggerend was. Hij zei nog van alles en zijn moeder ook, en zij zat daar maar in de kast. Ze begreep trouwens nog niks van het gesprek, en ze wist ook nog niet hoelang ze daar moest zitten.
“kraak, voetstap, deur”, dit hoorde ze . Ze hield haar adem in, wat moest ze in hemelsnaam zeggen als die moeder de kastdeur opende? “Hoi mevrouw, we zijn even verstoppertje aan het spelen, sshtt”, of moest ze een spontane lachaanval krijgen net als die keer dat haar vader haar had betrapt met hem. Oke al die antwoorden waren fout, het werd tijd voor een smsje vond ze. “omygod, ik zit verstopt in de klerenkast van Fethi want die moeder was ineens thuis gekomen xD, het zit niet fijn want mijn kont doet pijn.” Verzenden: Lara. Ze wist zeker dat Lara op dit moment op de grond zou rollen van het lachen of allang het water in gevallen zijn. Zou zijn moeder het niet raar vinden dat zij nergens in het huis was te bekennen, want haar 11 cm hoge hakken lagen nog bij de deur. Het waren die hakken waarop ze ging rennen op school samen met hem voor de conciërge. Ze waren zo lief en vredig aan het zoenen in de lift en hadden de noodknop ingedrukt. De lift stond stil, maar stil op het verkeerde moment. De conciërge kon hen zien door een raampje in de lift. Ai ai ai, hij zei zovan: “ Kom er nu uit !!”. Ze keken elkaar toen aan en kregen dezelfde adrenalinekick. “Snel we gaan naar de bovenste verdieping!”, schreeuwde hij half lachend. “3, 2, 1 ( ping de lift ging open) en nu RENNEN”, schreeuwde ze ook lachend. Ze renden, renden en renden. Eindelijk waren ze achter een lokaal gekomen onder trap vlakbij gym en muziek. Ze keken elkaar aan en proestten het toen uit van het lachen.
Maar even terug naar de kastfiasco. Ze had toch niks beters te doen dus ging in zijn spulletjes inspecteren, niet dat ze veel ruimte had om te bewegen en haar hoofd te draaien maar dat zeggen we er maar niet bij. Net op het moment dat ze een verpakking van Armani code ziet gaat de kast open. Ze rolt letterlijk de kast uit. “Schatje wees blij dat ik beetje klein en lenig ben, want anders was ik zo de kast uitgerold terwijl je moeder bij de ingang van je deur stond. En ik dan : “Boe”, gezegd zou hebben. Dan staat ze op maar valt weer neer, ze was vergeten dat haar benen sliepen. Hij pakt haar vast en gooit haar zijn bed in. Net het moment dat haar benen ophielden met stomme tintelingen maken ging het alarm in haar buik af. “Wat is dat nou weer voor orkaan in je buik? Kom we gaan eten maken”, zei hij nadat hij stormen in haar buik hoorde.
Stop een gek meisje, die altijd hyper is, samen met een gekke jonge, waarvan de broek altijd afzakt, in de keuken wat krijg je dan?
“WHAHAHAHAHHAHA, NEE NIET OP MIJN KONT SLAAN ALS IK EEN MES IN MIJN HANDEN HEB”, zegt ze superhard lachend.
“We lijken net wel mannetje en vrouwtje, het probleem is dat we geen vlees kunnen maken”, zegt hij.
Hun inschattingsvermogen is ook niet bepaald groot, hij giet teveel macaroni in de pan dat je daarmee misschien wel heel Afrika kan voeden. En zij maakt Salade alsof heel Hollywood mee gaat eten. Misschien maakten ze zoveel eten omdat ze die middag zoveel honger hadden. Na hun ontsnapping van school ( ze hadden eigenlijk nog een onboeiende les, maar dat ze weggingen is geen verbazing meer) gingen ze beetje rondzwerven saampjes. Ze hadden zo honger, maar het geld was plotseling verdwenen. Het was koud en ze was moe van het dansen. En net het moment waarvan ze allebei dachten van: “ Ja laatmaar”, graaide ze in haar jaszakken… 2 EURO !!
Ze keken elkaar aan alsof ze de jackpot hadden we gewonnen van 2 miljoen. Ze zei het daarom ook: “ Het is eigenlijk zo weinig, maar voor ons is dat nu veel”. Ze dacht verder en zei: “ Later hoef ik nooit geld te zoeken want ik ben je nog 1 miljoen verschuldigd weetje nog?
Later als hij een belangrijke zakenman is met veel geld is hij haar nog 1 miljoen verschuldigd. En dat alleen om een weddenschap.
“Wedden dat ik eerder naar de top klim dan jou”, zei ze toen ze onderaan bij de spin stond.
“Wedden voor 1 miljoen van niet?”, zei hij toen met vol overtuiging.
Na het eten hadden ze een rustige afsluiting voor de drukke gekke leuke dag.
Samen lagen ze onder de dekens een gewelddadige actie film te kijken. Waarbij ze stiekem in slaap viel op hem omdat ze het zo fijn vond bij hem.

Geschreven met liefde (en een bak chips) over aardbei en miepke.

waarom open je zoveel topics?