midnight game

Hey, ik wist niet waar ik deze moest plaatsen…
Maar ik dacht het is een “game” dus ik zet hem wel hier.

Een vriendin van mij had het over de ‘midnight game’ dat ze die een keer wilt doen maar niet alleen dus ze vroeg of ik mee wilde doen maar ik weet niet wat het is of hoe het moet…
Weet iemand wat het is of hoe het moet en wat zijn jullie ervaringen??

Oja ze had het van internet

Ja, dat is van reddit. Moet je maar ff googlen, krijg je veel verhalen.

Alles is in het engels en dat is niet mijn beste vak :flushed:

Ik zal het een beetje proberen duidelijk te maken:

Regels:
Je moet exact om 12 uur 's nachts beginnen, anders werkt het niet. Je hebt een kaars nodig, een houten deur, een druppel van je eigen bloed, stukje papier, een aansteker of lucifers, en zout.
Iedereen heeft zijn eigen materialen nodig.

STEP ONE: Write your full name (first, middle, and last) on a piece of paper and put at least one drop of blood on the paper. Allow it to soak in.

-Je naam opschrijven en een druppel bloed erop laten vallen

STEP TWO: Turn off all the lights in the house. Go to your front door, which must be wooden, and place the paper with your name in front of it. Now, take the candle and light it. Place the candle on top of the paper with your name.

-Doe alle lichten uit in het huis. Ga naar je voordeur, die van hout moet zijn. Plaats je papiertje met je naam ervoor. Steek je kaars aan. Zet het op het papier met je naam.

STEP THREE: Knock on your own door 22 times (The hour MUST be 12:00 AM upon the final knock), then open the door, blow out the candle, and close the door. You have just allowed the “Midnight Man” into your home.

-Klop 22 keer op je deur, het moet 12 uur zijn bij je laatste klop. Open de deur, blaas de kaars uit en sluit de deur. De midnight man is nu in je huis.

STEP FOUR: Immediately relight your candle.
-Steek je kaars meteen aan.

Dan begin je. Je moet blijven bewegen bladiebla, het eindigt sowieso om 3.33 uur snachts. Je zult hallucinaties etc krijgen (zeggen ze) van je grootste angsten.

Regels zijn, geen lampen aan doen, geen zaklamp gebruiken, niet gaan slapen, niet iemands anders bloed gebruiken, geen andere ding gebruiken voor je kaars. Niet de midnight man uitlokken op welke manier dan ook.
Als je kaars uitgaat moet je het binnen 10 seconden weer aankrijgen, anders moet je een cirkel maken van het zout en erin gaan zitten. Als je kaars uitgaat betekent dat de midnight man dichtbij is.

Hope this helps.

Excuse moi voor al die kutcodes erbij,ik faal in computeren

EDIT: nu moet het goed zijn

Nou ik ga echt niet meer doen hoor veelste eng