midden of schuine scheiding in je haar

ik weet niet wat ik beter kan doen, een schuine of een middenscheiding. ik heb geen idee wat leuker staat. ik heb donkerblond haar met krullen aan de onderkant.
hebben jullie een schuine of een middenscheiding?

Ik heb een schuine scheiding. Vind dat bij mezelf mooier staan.

Ik heb een schuine. Maar wij kunnen toch niet zien wat beter bij jou past? Dan moet je een foto plaatsen.

Ik heb een zijscheiding, maar als ik een middenscheiding heb zie ik er uit als een doos.

Schuin, aangezien ik mijn pony aan het uitgroeien ben en ik nu dus een schuine pony heb :’)

ik heb mijn haar vaak los en dan probeer ik de scheiding te verbergen, maar als ik toch een scheiding maak dan een schuine.

Ik heb geen scheiding want ik heb een pony.

ik heb soms een midden soms een schuine scheiding

ik heb gewoon een middenscheiding… Ik heb geen idee wat bij nou leuker staat, post eens een foto!

Zoals de meeste ook al zeggen het beste is om een foto te plaatsen. Ik zelf geef de voorkeur aan een zijscheiding.

Ik heb een zijscheiding, want een middenscheiding is zo saai.

staat toch bij iedereen anders?
Kan je foto plaatsen als je wilt?

Ik heb schuine scheiding.

ligt aan je gezichtsvorm denk ik, ik heb een middenscheiding, soms zijscheiding.

ik doe het allebei! ligt er een beetje aan of ik bijvoorbeeld een vlecht doe, of een knot of staart, of los. rommelig of netjes. Ligt er net aan wat ik wil. Maar als ik lui ben in een schuine scheiding, dat is makkelijker te onderhouden omdat mijn middenscheiding soms ieeetsje verschuift en het er meteen lelijk uitziet

ik vind zijscheiding saai, bijna iedereen heeft het, zo gewoontjes

Haha, maar bij mij is het saai. Als ik een middenscheiding heb zakken mijn krullen heel erg uit.

Ik heb een soort van zijscheiding. Hij begint links aan de voorkant en eindigt rechts achter. ik kan alleen niet zo snel een plaatje vinden…

zijscheiding.

Ik heb een middenscheiding, geen idee waarom ik geen zijscheiding heb…
Maar 't licht er ook aan hoe je der uitziet hè?