midden in strip stoppen?!

Hallo,

Ik moet van mijn moeder per direct met de pil stoppen.
Omdat ik al sinds ik aan de pil ben me niet echt fit voel en ze viavia had gehoord dat dit misschien door de pil zou komen.
Maar ik zit nu midden in mijn strip, weet een van jullie of dit kwaad kan? of dat het niet uit maakt?

Staat dat niet in de bijsluiter? (:

Het kan toch ook gewoon toeval zijn? Waarom ga je niet eerst langs je dokter voordat je allemaal rare plotselinge beslissingen gaat nemen?

Als je nu stopt, word je na een aantal dagen ongesteld en dat kan geloof ik dan veel heftiger zijn :slightly_smiling_face:. Ik zou hem gewoon afmaken.

Bedoel je trouwens of het geen kwaad kan te stoppen midden in een strip of als je gewoon door zou slikken?

ja oke ik maak hem gewoon af, maar van mijn moeder moest ik meteen stoppen haha;)

heb ik wel eens gedaan, dan is het wel iets erger en ik had zelf meer buikpijn maar ik ging er niet dood aan :wink:

Door jou naam krijg ik zin in kaas.

OT: Ik zou eerst naar de huisarts gaan voordat je stopt. Misschien kun je een andere pil krijgen oid.

hihi ik dacht midden in een striptease stoppen toen ik de titel zag !

ik dacht aan midden in een stripboek stoppen :d

Sowieso je strip afmaken. Het zou idd kunnen komen door de pil, maar dat zou je beter kunnen overleggen met de dokter, je moeder bedoelt het vast goed maar ze heeft daar natuurlijk niet veel kennis van, daarom kan je beter even naar de dokter gaan om te vragen of het daadwerkelijk door de pil komt, en zo ja, dan kan hij eventueel een andere pil voorschrijven!

Dat dacht ik dus ook.

het kan door pil komen misschien te zware hormonen maar dan kan je ook een lichtere pil krijgen dus ik zou tegen ma zeggen mag ik eerst kijken wat de dokter zegt

ik zou m netjes afmaken

eerst naar de dokter hoor.
maar, kan geen kwaad opzich, ben er alleen op voorbereid dat je kan gaan bloeden

hahaha ik dacht eerst midden in een striptease a.
maar geen idee, sorry

Algemene piltopic.