middeltjes voor glanzend haar?

heey! :wave:
ik heb een vraagje: weet er iemand goede middeltjes voor mooi glanzend haar? ik heb nogal snel last van vet haar ( ik was daarom ook elke dag mijn haar) maar denk dat dat niet zo gezond is voor mijn haren…

iemand tips?? :slightly_smiling_face:
groetjes

Je haar echt nie elke dag wassen! Is helemaal niet goed voor je haar (:

Dat zoek ik nu dus ook! Ik heb ook haar wat snel vet word, bij de aanzet. De punten zijn vaak nogal droog en glanst niet!

als je je haar beter gaat behandelen sluiten de haarschubben zich beter en heb je vanzelf al glanzender haar x)

Conditioner in de punten gebruiken en als je er tegen kan je haar uitspoelen met koud water, dan sluiten je haarschubben ook weer :wink:.
Verder kan je een serum gebruiken (beetje in de puntjes weer, niet je hele haar). Oh en hoe vettig is je haar? Want je kan ook op de 2e dag nog droog shampoo proberen, dan zie je meestal ook niet meer hoe vettig je haar is.

shamphoo en dan conditoner
voor extra glans.

Ze hebben van John Frieda speciaal spul daarvoor anti frizz serum heet het geloof ik, het is wel duur maar het helpt bij mij hartstikke goed! =)

Hoe vaker je je haar wast, des te eerder het vet word (Je haalt de natuurlijke talglaag van je hoofdhuid door de shampoo, en daarom gaat je lichaam nóg veel talg/zweet produceren) Maximaal 2 keer per week wassen. En niet teveel troep in je haar gooien, iedere dag mousse of lak word het alleen van.

Ik gebruik de ‘Superstar’ shampoo van TIGI, in combinatie met ‘Head Rush’ van TIGI.
En naspoelen met koud water.

En mijn haren glanzen echt subliem.

Nou stop dus inderdaad met het elke dag wassen. Je haar glanst als het gezond is en dat kun je bereiken door een keer per week een maskertje te gebruiken. Wordt het ook meteen zacht van.

Je hebt ook van die sprays voor glans in je haar

http://www.multimedi.com/www/images/afbeeldingen/nivea/NIVEA%20HAARVERZORGING%202010/VROUWEN/GLANS/18593_DIAMOND%20GLOSS%20TREATMENT%20SPRAY.jpg
deze bijvoorbeeld

veel water drinken :wink:

Ik heb een tuben met vitamine F van de kapper, dat heet vitam F. (een oranje witte tuben) Je haar is gezonder, glanst mooi, groeit snelller en het ruikt super lekker. Ik geloof dat ik het al bijna mijn hele leven in mijn haar gesmeert krijg bij de kapper. En sinds een paar jaar gebruik ik het thuis dagelijks.

Je steeds iets minder snel wassen is ook goed. Dan word het ook minder snel vettig en is het haar gezonder.

En na elke douche spoel ik mijn haren uit met koud water. Daar gaat je haar ook echt mooi van glanzen!