middeltjes tegen honger?

ja het zit zo , door de feestdagen ben ik weer veel bijgekomen en ik ga binnekort weer lijnen. maar ik verveel me best veel en dan wil ik snacken haha … iemand die iets weet waardoor eetlust minderd?
ty

Ontbijt goed. Het is nog steeds vakantie dus je hebt 'r alle tijd voor.

Scheelt een hele hoop.

Je gewoon weer aan je dagelijkse ritme houden en niet meer eten dan nodig is.
Je maag zet uit wanneer je veel eet, waardoor je weer meer kan eten, en krimpt weer een beetje wanneer je gewoon weer normaal eet, niet teveel snoept enz…
Verder zou ik niet weten wat tegen de honger helpt…
Motivatie om af te vallen… ?

nja, je zit sneller vol van eten waar veel vezels inzit. En die zijn ook nog eens gezond. Ik vind evergreen crunchy wel lekker daarom xD maar weet niet of dat heel goed is…

Snacken is geen vorm van eetlust stillen… Dat je dat weet.
Gewoon goed ontbijten, 5x per dag eten [2 tussendoortjes dus] en zorgen dat je je niet verveelt.

Water Water Water

dat werkt iig bij mij!

Idd, ga water drinken zodra je honger krijgt.

Bij mij werkt water met een klein beetje aanmaaklimonade beter trouwens. :3
Het zit vooral tussen mn oren bij mij namelijk, dan wil ik gewoon even iets zoets ofzo.

maak dat je iets te doen hebt!
ik krijg honger uit verveling xd

Ik heb ook altijd honger uit verveling, maar dan ga ik altijd gewoon om de bank zitten en fantaseren en dan ben ik me honger gevoel al weer vergeten of begin een goed gesprek met je moeder, Ga zingen oefenen voor de spiegel , Of nog beter Ga sporten als je je verveelt ipod in en sporten maar, wow wat heb ik een crap verhaal XD

oeps dubbelpost.

dat heb ik nou ook altijd…
maar ik denk dat het sowieso beter gaat als de vakantie voorbij is, dan heb je een normaler ritme ofzo?

thankyouu :slightly_smiling_face:

slappe thee drinken =)
klinkt miss raar maar by mij helpt het egt supeeeer g0ewd
x

Groene thee zorgt ervoor dat je minder snel honger hebt

Water drinken,
Kauwgom en Lolly’s

Of als je honger hebt gewoon fruit nemen.
Daar zitten ook wel calorien enzo in, maar ik heb gehoord dat je die eigenlijk niet helemaal moet meerekenen. Want het is toch gezond, en ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ie dik is omdat ie te veel fruit heeft gegeten ofzo!

Chroom pillen.

Chroom pillen? wat doet dat?

appel eten, daar raak je vol van dus eet je sneller iets.