middel voor dikker of meer haar groei?

heey dames, ik gebruik al best lang henna, ik heb van me zelf licht blond haar en verft het zwart met henna. dus als het uitgroeit die je blond… mensen denken meestal dat dan kale plekken zijn. ik zeg altijd dat het uitgroei is… maar ik heb van me zelf best dun haar. kan het zijn dat het ook door henna dunner word?
ik kan mijn zwarte henna er niet uit halen of ik moet het uit laten groeien maar dat ziet er niet uit.
heeft iemand ook ideeen om het haar dikker te maken of meer haren te laten groeien? ik kan het wel vaak gaan verfen maar achter op mijn hoofd zie je vaak me hoofdhuid heel goed omdat ik dun haar heb. alsjeblieft weet iemand iets. het word me best vaaak gevraagt over die kale plekken en vind het natuurlijk niet leuk om te horen!

XXX

je hebt van die vitamine B potjes speciaal voor je haar nagels enzo bij de drogist!
en je kan het wel uit laten groeien, dan kan je steeds je uitgroei bijwerken met kleurspoeling zwart (gewoon bij de action voor 2 euro ofso). of ontkleuren, kleuren in je eigen natuurkleur en vervolgens dat uit te laten groeien =D heb ik ook gedaan want ik had ook zwart, nu heb ik bruinig/donker blond
x

ja daaar dacht ik dus ook aan het grote probleem is dat henna niet met iets chemish in contact mag komen. ik kan die spoeling wel proberen met een plukje van m’n haar om te kijken wat er gebeurt… maar iig bedankt voor de tip! hebben ze kleurspoeling bij de action? xxxx

oow ja dat is waar ook hahaha
maar misschien als je ECHTalleen je uitgroei doet??
jaa die hebben ze bij de action voor heel goedkoop… mja dan zou ik dat wel doen maar niet gaan ontkleuren want dat is ten eerste killing voor je haar en ten tweede misschien al helemaal met henna haha
mja tis wel beter als het lichter is want je haar zwart verven is ook heel slecht!
xx

ik was maar cosmo kappers gegaan omdat dat wel een goeide kapper is, en ze zeiden wij kunnen er niks aan doen want eeen keertje hadden zehet haar van iemand met henna ontkleurt en het was helemaal dood geworden … het viel er een beetje vanaf ofzo ik weet niet meer wat ze precies zei maar het was iig erg!

Je kunt biergisttabletjes proberen. Ik gebruik ze dan wel voor mijn acne, maar ze zijn ook voor snellere haargroei. Het wordt er alleen niet voller van.

Door henna wordt je haar juist dikker en krijgt het meer volume.

Als je dun haar hebt kun je het enkel dikker laten lijken, maar geen enkel product maakt je haar echt dikker, het kan hooguit voorkomen dat je haar dunner wordt.
Henna geeft juist volume, dus daar kan het niet aan liggen. Gebruik je wel 100% natuurlijke? want chemische henna is bijna net zo slecht als chemische verf.

Je hebt van nivea een cremepje dat je in je haar smeert en dan lijkt het dikker. Als je dun haar hebt moet je het niet met zware conditioners wassen want dan lijkt het nog slapper. Amla haarolie schijnt ook goed te helpen als je dikker haar wilt.

Ik heb gehoord dat vitamine B slikken er voor zorgt dat je haar sneller groeit? Dat zei n vriendin tegen me

waar kan je die olie kopen, en ja het is natuurlijke hena gwn poeder…
dankjwell!xx

Henna mag heus wel met chemisch in contact komen hoor, ik heb dit weekend mijn chemisch gekleurde haar met henna geverfd. Wel pure henna, dat is vertrouwbaarder, jouw henna is niet puur (Pure henna kan nooit zwart zijn). Maar als je van je zwart af wil, zou je kunnen vragen aan je kapper om even een klein testplukje te doen?

ja dat is ook zo maar zwarte henna is volgens mij anders want ik hoor soms dat dat niet zo goed is dat je haar er droog van word en heel overdreven gedoe terwijl het bij mij na 2 jaar niet droog enzo is… ik ging naar en soort turkste afgaanse kapper en ze zei dat het in het begin mooi is en daarna lelijk word en geen lucht krijgt,… ze gingheeel erg overdrijven alsof ik kaal zou worden als ik het nog 1 keer in me haar doe… dat geloofde kdus nie. hahahaa

was je chemishe haarkleur all lang in je haar of pas een tijdje? want de kapper wou niks doen omdt ze zei dat ze het al eerder had gedaan met henna en dat haar van die vrouw meteeen dood ws ofz. maar ikkan zelf ook wel proberen een plukje met chemishe verf te doen? xx

Muhhh dubbel :pensive:

Mijn chemische kleuring was ongeveer 2 maanden geleden gedaan :slightly_smiling_face:
& een plukje chemisch doen heeft denk ik weinig zin op zwart haar, als je daar blond overheen gaat zetten gaat dat niet werken, moet eerst ontkleurt…

Ik zou inderdaad gewoon een plukjes test doen. Met pure henna is het risico idd keiner dan met henna met chemische troep erin.

Verder hoorde ik dat de kruidvat huid haar en nagels pillen helpen.

Haartransplantatie is misschien iets voor je? :’)
Nee maar als het natuurlijk henna is, dan lijkt je haar opzich wel voller, niet? Natuurlijk henna voedt je haren, mijn vriendin gebruikt het en ze heeft wel een prachtig bos haar. Vroeger was het niet zo pooi als nu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Dramatique link=topic=195972.msg8104586#msg8104586 date=1307039466]
Haartransplantatie is misschien iets voor je? :’)
Nee maar als het natuurlijk henna is, dan lijkt je haar opzich wel voller, niet? Natuurlijk henna voedt je haren, mijn vriendin gebruikt het en ze heeft wel een prachtig bos haar. Vroeger was het niet zo pooi als nu.[/qhahah, ja maar ik heb best lang haar en ook wel dun dusja het is miss wel wat voller dan toen ik blond had maar boven om mijn hoofd zegmaar lijkt het als ik uitgoei heb kaal omdat ik ook achter./boven mijn hoofd nie zo veel haar heb…:frowning_face:

uppppx