middehandsbeentje gebroken?

Ik weet niet of het hier thuis hoort. Maar mijn broertje heeft me eergister heel hard op de bovenkant van mijn hand geslagen. En dat deed zo’n pijn dat ik echt heel hard moest huilen. Alleen het rare is nu dat ik mijn hand gewoon kan bewegen alleen als ik op de bovenkant van mijn hand druk of alleen al aan raak doet het ZO’N pijn. Net ging mijn hand ook tintelen. Dus mijn vraag aan jullie is of jullie wel is je middehandsbeentje hebt gebroken of iets anders in je hand en of jullie denken dat het bij mij is gebroken.

Ik zou het niet weten eigenlijk.
Als het echt pijn blijft doen, zou ik even langs de huisarts rijden…

Mn vriend heeft paar weken geleden ook hele harde klap op zn hand gekregen. ook bij zn middenhandsbeentjes, maar was niet gebroken, maar was gewoon heeeeeeeel gevoelig en de kleinste aanraking voelde hij al aardig goed. als je erop drukte dan zakte die bekant in elkaar xD
maar als je het eht niet vertrouwd even langs de dokter?

Ja ik ga normaal niet zo snel naar de dokter dus ik dacht ik vraag het even aan jullie.

Dat gevoel komt me erg bekent voor:P

Niemand meer?
Heeft er niemand zijn middehandsbeentje gebroken?

haha nee sorry. ik heb wel m’n kleine teen gekneus maar daar heb je niet zoveel aan denk ik. :’)

Haha nee daar heb ik niet zo veel aan:P

Ik had mijn middenvoetsbeentje gebroken. Eigenlijk versplintert, maar goed, daar voelde ik niets van, maar heb het toch maar laten bekijken in het ziekenhuis en toen mocht ik niet meer lopen en moest ik in het gips :V
Dus laat je hand even checken.

Dat vind ik persoonlijk echt raar, dat mensen niet zo snel naar de dokter gaan… Als ik zulke pijn voel, dan twijfel ik geen moment en laat ik dat gewoon even bekijken door een dokter. Voor je het weet wordt het erger (net zoals met mijn zus die te lang door bleef lopen met een zere knie en bleek haar meniscus kapot te hebben en kniebanden gescheurd… ik bedoel maar)

als je je meniscus gescheurd hebt doen ze er toch niks aan behalve als je profvoetballer of tennisser of zoiets bent?

Ik heb mijn hand even vergeleken met mijn andere hand en op het eerste gezicht zie je geen verschil maar als ik met mijn vinger over 1 bepaald stukje ga voel je bij de ene hand een heel klein bobbeltje(waar het ook pijn doet) en bij de andere hand is het gewoon recht. En het zit op mijn rechterhand op de lijn zeg maar van mijn middelvinger naar beneden en dan een beetje in het midden. Maar mijn vader zegt dat het gewoon een beetje gekneusd is.

Het probleem met middenhandsbeentjes als die gebroken zijn, is dat het voelt alsof er niks aan de hand is :stuck_out_tongue:
En laten checken kan geen kwaad!

Volgens mij niet hoor… mijn broer had ook zijn meniscus gescheurd en dat hebben ze ook gewoon geopereerd, evenals bij een docent van mij. Niet bepaald profvoetballers of tennissers :wink:

Ga gewoon naar de dokter… wat is daar zo moeilijk aan? Dan weet je het zeker.

Mijn leraar had het ook, kijkoperatie gedaan enzo, maar hij moest gewoon 4 weken rustig blijven, ze hadden het niet geopereerd omdat ze het niet nodig vonden ofzo…

Is dat echt zo :open_mouth: hoe weet je dat dan?

Bij mij reed er een auto over mijn voet en het was helemaal blauw en rood en paars en gelig, dus dan is er iets mis. Maar het deed geen pijn :stuck_out_tongue:

Ja dat is iets anders. Ten eerste is het mijn hand. Ten tweede is het niet paars, blij of dik. En ten derde reed er geen auto over mijn hand heen.

Ik heb dat ook ooit gebroken gehad. Bij mij deed mn duim pijn. Maar ik raad je wel ff aan om er naar te laten kijken want als je er niets aan laat doen ( als het gebroken is ) dan gaat het krom groeien en moet je worden geopereert. Als het gebroken is kom je in het gips en wss niet voor 6 weken maar voor 12 weken… wel klote maar beter als een operatie. Dus ga naar de dokter!