middag met vriendinnen weg

Hee,
ik had een vraag. Een vriendin en ik zijn morgen vrij van school dus gaan 's ochtends even de stad in. Om half 1 is een vriendin van ons ook klaar met school en willen we wat leuks gaan doen met zijn driën (liefst buitens huis). Maar wel zo goedkoop mogelijk (geldnoot) hebben jullie leuke ideeën?

Sorry als hier al een topic over was maar ik heb dit account pas net aangemaakt dus ik ken het hier allemaal nog niet zo goed haha! Anders een link daarvan is ook fijn! Alvast bedankt. X

Ik dacht gelijk aan high tea … maar is niet zo goedkoop haha

of je kan in de stad ergens gaan drinken ofzo, zo moeilijk kan het toch niet zijn om iets te bedenken

GeldnooD, ga kleren passen ofzo maar koop niks?

neem een fototoestel mee en neem overal gekke foto’s ofzo?

Als ik en een vriendin niks te doen hadden, gingen we gewoon lopen. Gewoon lopen naar straatjes waar we nog nooit waren geweest en gewoon kletsen. Dat hebben we een zomer volgehouden. Na de zomer vakantie was ik door dat wel 5 kilo kwijt en had ik een gezellige vakantie. :grinning:

wow, heel dom haha
dankje voor de reacties,

gewoon een wandeling in een parkje of bos? En dan misschien allemaal gekke foto’s maken? of alleen maar kletsen. Altijd gezellig :slightly_smiling_face:

Schaatsen? :3

uhm, waarom is dat dom? mijn nichtje & ik doen dat vaak in de H&M als het rustig is, de gekste & leukste dingen passen, superleuk!

muffins bakken en daarna opeten met een kopje thee erbij. lekker :slightly_smiling_face:

Het gaat over de spelfout die ze gemaakt had, geldnoot in plaats van geldnood.
En niet over kleren passen.