Microsoft word downloaden

Hey iedereen!
Ik moet een werkstuk maken over verenigde staten voor school en eigenlijk ben ik ook een beetje laat begonnen want hij moet over 5 dagen al laar zijn, maar wij hebben geen word ding ofzo op onze computer thuis dus ik weet nu niet hoe ik het moet maken… ik had net ook ‘‘microsoft word downloaden gratis’’ ingetypt op google en toen kreeg ik iets en dat had ik gedownload maar toen moest ik een code invullen om verder te gaan. weet iemand wat ik moet doen? moet je daarvoor geld betalen ofzo of kan het ook gratis reageer alsjeblieft want moet snel beginnen! alvast bedankt xx

Anders download je Apache OpenOffice, dat is gratis en heb je geen code voor nodig. Kan precies hetzelfde :slightly_smiling_face:

en dan klikken op ‘mijn office’. Kun je online een document maken, hoef je niks te downloaden.

ik moest even lachen om het feit dat je zegt dat je laat bent terwijl je nog 5 dagen hebt, gelukkig heb jij niet last van mijn uitstelgedrag

dankjewel, ik heb het net geprobeert maar het lukte niet om het te downloaden ik ga het nog een keer proberen!

haha jaa want eigenlijk hadden ze gezegd 1 maand van te voren beginnen maar ik dat doe ik nooit

1 hele maand? wat een grapjassen hahahah

Je kan het hele pakket kopen voor 27.-, maar volgens mij was dat alleen aanbieding.
Ik heb het illegaal er opgezet via zo’n cd dus ik zou niet weten hoe ik je verder kan helpen, maar succes! (:

als ik op ‘mijn ofice’’ klik moe ik m’n email-adres invullen en dan staat dit ‘‘Er is geen account met dat e-mailadres gevonden. Wilt u zich aanmelden voor een nieuw Microsoft-account?’’ ?

of illegaal downloaden via torrents

oh dus het kost wel geld een vriendin van mij zei dat het geen geld kost maar dankje!

heb je een hotmail/outlook account? dan kan je naar skydrive.live.com gaan, en dan klik je linksboven op maken, en dan word-document :slightly_smiling_face:

ooh het is gelukt dankjewel! alleen een vraagje kan ik het dan ook naar iemand mailen als ik het heb gemaakt zodat diegene het uit kan printen

je kunt het document dat je gemaakt hebt downloaden :slightly_smiling_face:

downloaden via piratebay

Ik heb ook even een vraagje. Ik heb Open Office gebruikt en bestanden e.d. er in gemaakt. Nu hebben mijn ouders Microsoft Office gekocht en die wil ik straks downloaden. Ik ben alleen bang dat mijn documenten dan verwijderd worden of dat ik ze niet meer kan openen. Iemand die toevallig weet hoe dit gaat?

oh oke ik zal het proberen maar ik wilde niet een foto erbij doen maar dat lukt niet. Heb je daar evaringen mee? :slightly_smiling_face: