Microfoon op Ipod Touch?

Haaiiii! Je hebt op je Ipod Touch dus zo’n vaste applicatie van ee voice recorder, maar om die te kunnen gebruiken moet je een microfoon op je ipod hebben. Heeft iemand enig idee waar je die kunt kopen, en of je die wel kunt kopen haha. ik had wel geprobeert een microfoon van singstar erop te doen maar die pakte die niet haha, helaas

je moet niet een echte microfoon ofzo… gewoon zo inplug dingetje. kan volgens mij ook met oortjes. dus als je van je Ipod of telefoon 1tje hebt met zo’n dingetje dat aan het oortje hangt… lekker duidelijk :stuck_out_tongue:
wacht:

http://static.aanbodpagina.nl/aa_images/nl/normal/55/58/89/97/73/3/0b53b62c-c7f0-40f8-8587-9aa561c3bcb9.jpg

dta dingetje helemaal links… als je dat hebt (dat is een microfoontje) kan je gewoon je oortjes indoen en op je Ipod touch aansluiten en voila. hoef je niet helemaal in dat ding te praten, gewoon je oortjes in en dan spreken.

hoop dat het helpt :slightly_smiling_face:

In de ipod touch 32gb en 64gb zit er standaard een microfoontje in omdat je hem ook op stem kan bediennen. Of je er apart een voor kan kopen weet ik niet.

alleen op de 3e generatie 32 en 64 gb zit zo’n ding
en die oortjes kan je ook appart kopen
mijnes waren kapot en ik had voor ¤25 nieuwe

oke, heel erg bedankt :grinning:

Oh daarom zit er bij mij geen microfoon op , omdat ik 8GB heb.