Microdermals.

Ik heb even een apart topic aan gemaakt voor micro dermals. dat is toch weer wat anders dan andere piercings.
ik had ook al vragen gesteld in het piercing topic maar ik krijg geen antwoord, en een apart topic hiervoor leek me sowieso wel handig.

ik wil heel graag een microdermal, maar ik hoor er zulke slechte dingen over.
ervaringen, vragen, tips, foto’s, informatie, alles is welkom, zolang het maar over microdermals (of surfaces) gaat.

Ik ken twee meisjes die dat hebben. Het eerste meisje heeft er totaal geen problemen mee, het tweede meisje superveel. Dus ik denk dat het ook aan je lichaam ligt. Bij haar begon het heel hard te zweren etc.

ja lijkt me ook (:

http://www.tattooshop-marillion.nl/Dermal%20Anchor%20Piercing/stefanie09.JPG

http://www.tattooshop-marillion.nl/Dermal%20Anchor%20Piercing/Dermal%20Anchor01.jpg

Ik zag het gister bij een vrouw, zij had er 2 in haar rechter arm. Net boven haar hand. Ik vond het er erg lelijk uit zien, het was ook helemaal rood bij haar.

Ik ben niet van plan om er een te nemen,
maar vind het er wel gaaf uitzien bij sommige mensen.

Maar blijft er niks achter haken dan ofzo?

ja, er kan wel wat achter blijven haken ofzo, dat is het vervelende, en ze kunnen ook uitgroeien enzo.
daarom twijfel ik zo erg.

Het kan leuk zijn, maar je kan er een lelijk litteken aan overhouden. Plus bij de meeste gevallen groeit het snel uit (met snel bedoel ik niet binnen een paar dagen of paar weken, maar na een paar maanden).

http://www.gimpin.com/images/micro-dermal-anchors/chest-micro-dermal-2.jpg

Je had toch wel antwoord gekregen…?

maar het ligt ook aan de plaats waar jehet neemt, waar wil je?

ja, nu wel ^
maar maar een antwoord.

ja dat ligt er aan, heup vind ik mooi, maar lijkt me erg lastig met broeken etc,
en die foto hierboven vind ik mooi, of dan ipv daar 2 schuin aan de zijkant ofzo.

jaamaar het kutte met microdermals is dat ze snel uitgroeien. Als je al een beetje aankomt of afvalt kan het helemaal gaan kutten, enzeker bij je boobs waarbij de huid toch altijd wel naar beneden word getrokken zeg maar :’)

Jij bent geloof ik een beetje bezig met een soort transformatie hè? Haha.

Ik vind microdermals niet zo, ik krijg al pijn als ik het zie. :’)

transformatie? :’)
ik wil al heel lang microdermals, maar ik ben een schijterd.

Ik dacht eerst dat dit een kont was, dus ik dacht wat een rare plek zeg haha :’)

Zie dit als een up.

Ik heb ze gehad. Kutdingen. Geldverspilling eerste klas. je kan ze niet goed schoonhouden, 1x er tegen aan stoten is weer een maand lang voorzichtig doen etc…

Oh haha was dat geen kont xD
Ik ken iemand die heeft het ook boven haar boob, ziet er wel leuk uit maar ik vind het eng.
Ze heeft er ook geen last van, soms valt ie uit en dan moet ze hem zoeken haha.

meisje uit mijn klas zijn super vaak ontstoken en gehoord van iemand dat ze eruit moest laten snijden omdat deze al zo ver ontstoken was dat er niks aan gedaan kon worden. Ja sorry geen fijn verhaaltje, en dat het best pijn deed om te laten zetten!

ken 1 persoon waarbij het er snel weer uitgroeide, en de andere zitten nog steeds (bij haar duim, dat zachte gedeelte).

Hm ja ik twijfelde even of ik nog een uitleg moest geven maar goed. Ja, andere haarkleur, ander kapsel, microdermals, het viel me daardoor even op. :’) Zegmaar allemaal een beetje ‘in een keer’, haha.

ik heb een dermal op mijn borstbeen, boven mijn borsten zeg maar.
heb hem nu zo’n 2 maanden en nog geen last van gehad. Heb wel het idee dat hij iets omhoog aan het komen is sinds een paar weekjes, maar dat kan ook zijn omdat de zwelling weggetrokken is.

Ben er 1 keer hard tegenaan gekomen met aankleden, nou dat is me geen 2e keer overkomen :stuck_out_tongue: gewoon goed opletten met afdrogen en aankleden etc.

het zetten deed trouwens weinig zeer! had veel pijn verwacht maar dat bleef uit. wel een vervelend gevoel, want ja je maakt een wond om er vervolgens wat in te steken. Het punchen is een soort drukkend gevoel, binnen 3 sec over. Het plaatsen van het sierraad is wat gevoelig.