Microdermal

Een microdermal is een mini implantaatje dat onder je huid gezet wordt. Er steekt dan een klein pinnetje uit je huid waar je steentjes op kunt draaien. Een soort piercing dus, maar dan net iets anders. Je kunt het op vrijwel elke plaats op je lichaam laten zetten.

Wat vindt jij daarvan? Heb je er zelf één of wil je en graag één? Tell me! Ik ben benieuwd naar jullie meningen. (:

Oh, en plaats vooral foto’s!

Neh, ik ben er niet weg van.

ik wil er graag 3 op mijn buik, maar ik mag niet van me moeder…

Oh ja dat vind ik ook echt heel mooi… waarom mag je het niet?

ik wil er 2 bij mn sleutelbeen :grinning:
maar ik moet nog even sparen want ik ben superblut!

Ik heb er zelf geen, maar ik vind ze wel tof. :’) Vooral bij je heupen en op je armen vind ik het heel leuk staan.

Ik heb ooit een meisje gezien helemaal rondom haar pols leek net een armbandje leuk <3 maar zou het zelf nooit nemen super pijnlijk!

Ik heb er zelf trouwens ook een, boven mijn rechterborst. Ben er ontzettend blij mee!

ik vind ze wel mooi, maar om zelf te nemen weet ik nog niet haha :slightly_smiling_face:

Ik vind ze echt ontzettend gaaf, maar ik ben heel erg bang voor pijn ;p

K heb er een boven mijn navelpiercing, al meer dan 2 jaar. Heb er ook een boven mijn linkerborst gehad, maar die heb ik voor een operatie uitgedaan. Moet hem nog altijd terug laten plaatsen. Voor de pijn moet niemand het laten, het doet zeker niet meer pijn als een gewone piercing. Het uithalen is trouwens ook geen ramp, zo gebeurd. Zoals hierboven al gezegd werd, blijft er een klein bobbelig litteken over.

Ik ken iemand die er een heeft. Maar mooi vind ik het niet.

Ik heb er twee gehad, op het midden van mijn borstkast, stukje boven de borsten dus. Het zetten vond ik niet pijnlijk, eruit halen ook niet. Maar zo vond ik het geen fijne piercings om te hebben. Zelfs niet op een plek die zo ‘onbewegelijk’ is en waar jezelf niet vaak aanzit…
Mijn littekens zijn niet bobbelig, maar vlak en amper zichtbaar (: waarschijnlijk wel doordat ik snel door had dat ze begonnen uit te groeien.

Mooi !

Ik vind dat er zo eng uit zien! Het idee is wel mooi van steentjes op je lichaam, maar met zo’n plaatje enzo vind ik nogal luguber!

mijn moeder geloofd echt in van die onzin dingen en dus ook dat je daarmee je energiebanen verstoord en dat je geest dan ook word aangetast blablabla…

maarja ik krijg haar toch niet zover om haar ja te laten zeggen…

Ja vind het opzich wel leuk.

Bij bepaalde mensen vind ik het mooi staan, maar lang niet bij iedereen.
Ik wilde graag een microdermal op mijn sleutelbeen, maar ik doe het toch maar niet.

Omdat ik bang ben dat het voor heel veel ongemak en irritaties gaat zorgen.
En ook omdat ik mijn centjes wel beter kan investeren dan in een microdermal.

het klinkt gaaf!
zijn daar foto’s van? ;o
ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet. ;x

http://i53.tinypic.com/e1f67s.jpg

Mijn microdermal!