Microborsten

Het probleem is dus, ik heb hele kleine borsten (70 A) en sinds een tijdje is zelfs dát te groot, ik voel me genoodzaakt om nu kinder BH-tjes te gaan kopen.
Op zich zijn mijn borsten wel heel mooi, ze zijn alleen klein.
Nu ik wat ouder word lijkt het steeds moeilijker om kleding te vinden die wel mooi staat met mijn borsten en ik voel me steeds minder vrouw.
Laatste weken zit er er ook aan te denken om een borstvergoting te nemen, door die springbreakers film en het feit dat ik me heel erg onzeker voel op festivals, zwembad, strand, uitgaan.
Eigenlijk wil ik dat niet, mijn borsten passen bij mijn bouw (lang en slank) en push-up BH’s zien er heeel raar uit bij mij.
De vraag is nu dus, weet er iemand winkels/merken met kleding/BH’s voor vrouwen met kleine borsten, en dus geen disney kinder ondergoed of coolcat kleding.

XXX

Dit mag eigenlijk in het borsten-topic. http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.0.html

Maar om op je vraag te antwoorden, er zijn een hoop meer mensen die kleinere borsten hebben. Je staat zeker niet alleen.
Ikzelf heb trouwens dit probleem in de omgekeerde richting, ik kan bijna nooit een jurkje vinden dat mooi past.
Het is gewoon een kwestie van goed zoeken en niet opgeven.
Google eens over kleding die mooi staat bij kleine borsten misschien kunnen zulke tips je helpen bij het zoeken van nieuwe kleren.

Over het vergroten zou ik toch lang genoeg nadenken als je dit serieus overweegt. En erover praten met mensen waarin je vertrouwen hebt, is super belangrijk. Het is niet niks. Overweeg zowel de voor- als de nadelen van zo’n operatie.

Ik heb ook hele kleine borsten. 65 AA en ik ben ondertussen ook al 18 jaar dus veel zullen ze niet meer groeien. Het is met kleding af en toe wel jammer maarja het is ook maar hoeveel waarde je er zelf aan hecht. Er lopen genoeg meiden rond die ook maat AA/A hebben. Niks raars. De hunkemoller heeft gewoon bh’s voor AA. Maar over vergroten zou ik heel lang nadenken. Het zijn maar borsten en aan een operatie zitten heel veel risico’s vast.

Ben bijna 20 dus aan mijn leeftijd ligt het dus ook niet. Eerst vond ik het ook niet erg maar alle meiden in mijn omgeving worden meer ‘vrouw’ en dragen dus ook vrouwlijke kleding (tuniekjes, jurkjes vrouwlijke tops) en al die dingen passen mij niet (vallen van mijn schouders, sluiten nooit mooi aan) en ik kan het niet kleiner kopen omdat ik nogal lang ben en dan is het te kort…
Maar ik ben het zat om altijd in een topje met een spijkerbroek te lopen.
Die borstvergroting heb ik trouwens al uit mijn hoofd gezet, ik zou het ook niet leuk vinden als ik littekens had en ik ben nu eenmaal zo geboren dusja.
Misschien kan iemand anders me advies geven over wat mooi is voor meiden met kleine borsten? Vooral met uitgaan/strand enz vind ik het moeilijk :woman_facepalming:

Neem je de pil ofzo?
Zoniet, probeer dat eens.
Ik begon aan de pil en mijn maat verdubbelde. :’)
Verder denk ik dat je het gewoon moet accepteren. En vooral kleren dragen die ervoor zorgen dat je borsten harder opvallen in plaats van dat ze verstopt zijn.

Zoals ik al zei: Google is your friend. Dat kan je trouwens ook makkelijk zelf doen hoor!

http://www.elsibel.com/care/dos-en-donts-bij-kleine-borsten

http://www.ingelicht.be/stijltips-voor-kleine-borsten

Ik ben met de pil gestopt onlangs omdat ik me er niet goed bij voelde! daarvoor had ik wel bijna een B. American apparel vind ik bijvoorbeeld super omdat dat vaak goed past alleen dat ik zoo duur en niet te koop hier…

THANK ^^

Er zijn duizenden merken van pillen, misschien moet je het eens bespreken met je huisarts om dan een minder hevige pil te nemen?

Als het echt goed past en je voelt je goed in je vel met die kleren, moet je goed letten op je geld en elke maand sparen voor de kleren die je dan online besteld ofzo. Als ze niet passen stuur je ze terug.
Anders gewoon een dagje shoppen met een leuke vriendin ^^

Hmm ik had altijd een beetje het idee dat je met kleine borsten juist wel bijna alles kon aantrekken, niet het probleem dat iets er sneller ordinair uit ziet en niet het probleem dat je borsten ergens niet inpassen (of dat wanneer je borsten eindelijk passen dat de rest veel te groot is).
Maar goed, het is dus wel duidelijk dat ik daar geen verstand van heb…

Dat klopt wel, maar in sommige t-shirts en in sommige vormen van kleren lijkt het alsof je geen borsten meer hebt of valt het nog harder op dat je eigenlijk maar kleine borsten hebt.
Als je een beetje een decolleté hebt, dan krijg je sneller het gevoel dat ze groter zijn, bijvoorbeeld.

Dit, zooo hatelijk.

Ik heb 75E en dat is ook k*t! Ik heb qua buik en benen maat small, maar door mijn borsten is het echt moeilijk om kleren te vinden en leuke bh’s, want ik wil ook geen oude vrouwen dingen dragen natuurlijk. En ik ben dan weer jaloers op mensen die heel kleine borsten hebben omdat hen alles staat. Bij mij zijn m’n borsten ook het eerste dat opvalt terwijl natuurlijk veel leuker is als ze je gewoon kunnen aankijken…

Same here, ik haat het gewoon, lijk je ook 10X dikker, en je trekt ook niet echt bepaald de juiste soort jongens aan…Je lijkt ook ouder, maarja shit happens…

bij de hunkemoller heb je toch ook gewoon 70AA? en je hebt juist hele leuke kleding hoor ook al heb je kleine borsten :slightly_smiling_face:
btw, er zijn ook jongens die kleine borsten mooier vinden if it makes you feel any better

Ik heb precies het zelfde, alleen ben ik 16 jaar.
Ik wil graag de pil gaan slikken maar ik mag dat niet van me ouders…

Ik heb ook hetzelfde probleem. Nog leuker is dat ik ook nog een deuk in mijn borstbeen heb. Echt een kuil zeg maar, daardoor lijken m’n borsten nog kleiner, en zitten veel bh’s vaak erg slecht. Push up bh’s blijven bij mij nooit zitten. Ik ben zelf 25 en zit nu al 3 jaar aan de pil, maar daar zijn mijn borsten helaas niet door gegroeid. Ik zit zelf weleens aan een borstvergroting te denken. Heb er nu zowieso het geld niet voor, en ik wacht zowieso nog wel een paar jaar denk ik als ik het wel ga doen. Wil ook wel weten wat voor invloed dat heeft op eventueel zwanger zijn en borstvoeding geven.

Hey, zelf heb ik ook kleine borsten. Ik heb maat 75A en ben 18 jaar. Ik zit er niet mee, een B zou fijn zijn, maar wat je niet hebt kan later ook niet gaan hangen moet je dan maar denken! Want met A kún je gewon geen hangborsten krijgen.

Wat ik doe om toch een spleetje bij een décollecté te creeëren is mijn borstspieren trainen. Je krijgt dan hetzelfde effect als bij mannen:http://krachttrainingonline.nl/wp-content/uploads/2011/06/flyes-300x268.jpg[/img]als je deze spieren kweekt en combineert met een pushup bh heb je het helemaal voor elkaar, succes!

je kan de pil gewoon krijgen zonder dat je ouders het hoeven te weten. de dokter heeft beroepsgeheim en de betaling gaat bijna altijd via de verzekering :wink:

Ik lieg niet graag… Dus ik ga nog maar even met mn moeder over hebben :wink: