Mickey mouse Vans

Ik heb vandaag nieuwe Vans gekocht, van de nieuwe Disney collectie. Ik ben er echt helemaal verliefd op maar ik weet niet heel goed hoe ik ze moet combineren. Hoe zouden jullie dit doen? Ik denk dat ik een zwarte skinny aandoe met een rustige top… In ieder geval alles effen verder. Maar dit is misschien ook saai?

Hoe zouden jullie het dragen?

http://nk_wp_media.s3.amazonaws.com/files/2015/05/disney-vans-slip-on-minnie-mouse.jpg

Ohhhh zijn ze al uit? :open_mouth:
Ik vind ze ook zooo geweldig, zie dit maar als een soort upje, haha :’) Ik moest gewoon even reageren (en ik volg dit even)

Ik zou de Vans met een zwarte outfit combineren. Verder kun je het roze terug laten komen in bijvoorbeeld je lippenstift en nagellak.

Ohlord ze zijn zo geweldig, ik zou ze aandoen met n lichte spijkerbroek n witshirt en n blazer :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je ze bijna wel met alles aan kan doen, behalve een panty

Ik heb de Prinsessen versie en ik denk dat ik die ga combineren met een jeans en een leuk zwart effe topje. En als ik all out wil gaan mijn Ariel t-shirt en jeans en de schoenen. Ze zijn super leuk :grinning:

Je zou dus ook een t-shirt aan kunnen doen met Minnie, al moet je dat wel hebben en leuk vinden ofc :slightly_smiling_face:

My gosh zo leuk! Zag ook een meisje lopen met de Winnie the Pooh variant, ook zo gaaf.

Ik zou ze zelf ook wel aandoen bij een jeans in welke kleur dan ook. Zolang je geen broek aandoet met een patroon, kan je daarboven ook wel weer van alles aan vind ik. Hoeft niet per se effen te zijn maar ik combineer wel vaker patronen.

Omg, die wil ik ook hebben. :’) En vooral die Winnie the Pooh-varianten zijn superleuk.