michelle

nee michelle nee

Jeetje, wat naar zeg. Als ik jou was, zou ik laten zien dat je dit heel erg graag wilt, en eventueel bijles Duits nemen. Je kunt ook vragen (het liefst in een tussenuur, als zij die ook heeft (ik weet niet of jij het rooster van je docenten kan zien?) en anders aan het begin/einde van de les. Een afspraak maken kan ook) aan die lerares of je even met haar mag praten, over hoe het nu gaat en dat je je er niet prettig bij voelt. En dan samen afspraken gaan maken, om de situatie aan beide kanten te verbeteren. Ook kun je dan je manier van werken uitleggen en vragen of die lerares nog tips/ een betere werkmethode heeft :slightly_smiling_face:

En als laatste optie kan je altijd er nog met je mentor over praten, mocht die lerares het niet willen doen. Heel veel succes! :slightly_smiling_face:

Wauw ik vind dit niet kunnen van die docente. Ik vind overigens ook niet dat je als docent leerlingen niet zou moeten mogen om cijfers, tenzij de cijfers aan het gedrag of de studiehouding van de leerling liggen.
Als ik jou was zou ik eens met je docente gaan praten, buiten een les om, en haar uitleggen hoe jij je voelt. Misschien dat ze dan wel een verklaring geeft waarom ze zo is uitgevallen, want het zal vast een reden hebben.

Kun je niet naar je coƶrdinator stappen? Bij mij op school was die er altijd voor om te bemiddelen tussen docenten en leerlingen als het daar tussen niet goed ging.

Wat een nare docente! Ik zou als ik jou was contact opnemen met je mentor/mentrix en hier over praten, misschien met de docente erbij. Maak vooral duidelijk hoe jij het ervaart en dat je 't echt niet leuk vind, juist omdat je Duits al lastig vind.

xx