Michelle Martin 'vrij'

Michelle Martin is gisteren onder voorwaarden vervroegd vrij gelaten, en verblijft momenteel in het klooster van de Arme Klaren in Malonne, waar zij als een soort au pair zal functioneren en ze zal zich niet buiten het klooster begeven.

Wat vinden jullie hiervan, dat iemand die op de hoogte was van diverse ontvoeringen van kinderen en zelfs twee kinderen aan hun lot heeft overgelaten, zo vroeg al kan vrij komen? En wat vinden jullie van de maatregelen die getroffen zijn om haar te beschermen, die de staat weer ettelijke euro’s kosten?

Als je niet weet wie Michelle Martin is, verwijs ik je door naar Wikipedia.

ik vind het nergens op slaan.

Ik vind het echt erg. Zij had die meisjes gewoon kunnen redden. Zeker toen zij voor ze moest zorgen terwijl hij in de bak zat. Ze had ze vrij kunnen laten, maar nee hoor wat heeft madame gedaan? Ze heeft ze gewoon laten verhongeren :rage: :rage: :rage:

Ze is laf en heeft onvergeefbare fouten gemaakt waarvoor ze gestraft moest/moet worden. Maar ze is geen psychopaat, waardoor ze inziet dat ze fouten heeft gemaakt waardoor iedereen die haar kent of van haar heeft gehoord afgunst voor haar heeft. En dit is denk ik voor haar, haar grootste straf. Ze zal nooit meer in de maatschappij functioneren want de massa haat haar gewoonweg. Ik keur de vervroegde ‘vrijlating’ niet goed maar het is nu eenmaal zo. Dat de ouders hier razend voor zijn begrijp ik maar de menigte moet er maar mee leren leven…

Schandalig! Ze hadden de doodstraf terug moeten invoeren voor dat onmens

Ik vind het veel te vroeg

Dat zou voor haar de gemakkelijkste uitweg zijn geweest hoor. BOEM en je bent er vanaf :slightly_smiling_face:

Ik vind het terecht. Ze heeft iets enorm ergs laten gebeuren maar wat iemand hierboven al zei, ze is geen psychopaat.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens (al had ik het nooit zo kunnen verwoorden)!

ze is geen psychopaat, dus wat mij betreft had ze niet levenslang vast hoeven te zitten.

maar dat zij van ons geld daar lekker beschermd au pair mag spelen, dat gaat me te ver. zij hoeft niet bescherm te worden, zij beschermde die meisjes ook niet tegen die man, zelfs niet toen hij in de cel zat. en dat maakt haar even verschrikkelijk als hem.

Ik vind het belachelijk dat ze vrij is gekomen, al zo snel. Die ouders zullen hun kinderen nooit terugkrijgen! En een au pair? Voor wie? Kinderen?

Als ze de doodstraf zou krijgen zou ze niet boete voor haar daden, ik zie daar dus het nut niet van in.

Ik vind het belachelijk dat ze nu al vrij is.

Dat had ik in de krant gelezen, dat ze een functie ging krijgen die men kon vergelijken met de functie van een au pair. En voor de rest stond er niks bij, lekker vaag :’)

Levenslang als medeplichtige gaat niet he.
En we weten inmiddels allemaal dat gevangene vervroegd vrij kunnen komen bij goedgewenst gedrag.
Helaas, komt zij hierdoor ook vrij. En als au pair in een klooster is alsnog vragen om moeilijkheden.
Deze vrouw zal uberhaupt nooit meer normaal over straat kunnen. Of dat nu is of over 20 jaar.

Onbegrijpelijk. De wetten in dit apenland zijn echt om te janken. Soms ben ik écht beschaamd om Belg te zijn.
En nee, mensen kunnen er niets tegen doen maar de woede begrijp ik heel erg goed, als je een beetje empathie hebt, kan je je voorstellen hoe hard dit moet zijn voor de slachtoffers en nabestaanden.

Zij is evenzeer een monster, ze heeft ontelbare keren de kans gehad om de kinderen te bevrijden. Geen enkele keer heeft ze ingegrepen. Nee, ze liet die arme bloedjes maar verhongeren en martelen. Zelfs na al die jaren heeft ze geen enkele keer spijt betuigd. Ik heb zo te doen met die ouders.

Vind het echt vreselijk.

Dat er mazen in de wet zijn die dit toelaten vind ik al tot daar aan toe. In Nederland zijn die er ook helaas. Daar moeten we maar mee leren leven. Maar het feit dat ze in een klooster wordt geplaatst midden in een dorp op loopafstand van een basisschool is be-lach-e-lijk! :hammer:

In de tijd van de vermissing van Julie en Melissa gingen wij op vakantie in Frankrijk. Onderweg stopten wij ergens en daar hingen allemaal vermissingsposters van die meisjes. Ik vond dat zo erg en vergeet die posters echt nooit meer. Heeft toen echt veel indruk gemaakt op mij vooral omdat die meisjes maar 1 jaartje ouder waren als ik op dat moment.

Ik heb gelezen dat ze nu wél opeens zou willen praten met de ouders… Dat had ze al lang geleden moeten doen imo.

Dit vind ik ook, maar het kost zoveel geld aan beveiliging om haar ‘vrij te laten leven’ dat ik zou zeggen sluit haar toch nog maar gewoon op, scheelt weer kosten.